la revedere visuri, sperante

17 Mai

gata, m’am hotarat. renunt la vise si dorinte, sperante, etc. pana acum nu mi’a adus numai rau. revin la viata de inainte unde eram cel mai mare nesimtit, un nenorocit, care nu’l durea nici in cur de cei din jur. era mai bine si o duceam mai bine. ce atatea probleme si cand ma gandesc ca 90% dintre ele nici nu sunt ale mele.  cand fac ceva trebuie sa ma gandesc la o gramada de lume. gata, sa terminat. nu ma mai intereseaza nimeni si nimic, doar persoana mea.  cui nu’i convine sa ma pupe in cur si asta numai daca are buzele ¨fine¨.

cu cele care vorbesc pe mess de acum sa se abtina. sa ma lase cu vrajelele lor de 2 bani. nu ma mai intereseaza de nici una. scuze… este o tipa cu care doresc sa mentin legatura. e draguta si inteligenta, care pe deasupra ma si intelege. restul sa ma fut pe ele. stiu ca suna foarte urat dar m’am saturat. in aceasta categorie nu intra si cele cu care vb din cand in cnad diverse, asa sa treaca timpul cu ele nu am nimic. 

m’am saturat de prostie. mergeti si prostivita in alta parte. eu nu mai imi pierd timpul cu voi.

pana zilele trecute visam cu ochii deschisi la o gramada de chestii si nu era bine. mai mult ma afecta. ce’i in mana nu’i minciuna. de acum pe asta am sa merg.

ma vrei , chiar ma vrei cu adevarat, dovedeste draga mea. arata’mi ca merita s aimi pierd timpul cu tine. tipul este pretios, se duce imediat si nu te mai intalnesti cu el, nu’l poti da inapoi. la ce sa pierd tipul cu tine cand pot iesi si sa fac ceva constructiv, sa simnt viata, sa ma simnt bine, sa cunosc oameni noi, sa ma destrabalez.

in comparatie cu tine si cu tine si tot asa… eu cand vreau ceva cu adevart sunt dispus la orice. merg si la capatul lumii daca stiu ca merita si vreau cu adevart. pe cand la voi sunt doar vorbe. m’am saturat de vorbe….

cititorii mei sa nu se sminta lezati de cele scrise mai sus. am un respect foarte mare ptr voi.  nici nu stiti cat de onorat ma simnt ca ma cititi. uneori ma intreb ce gasiti asa interesant in aberatiile mele.  va multumesc.

38 răspunsuri to “la revedere visuri, sperante”

  1. FV Mai 17, 2010 la 20:00 #

    Spor in tot ce faci..

  2. analfabetul Mai 17, 2010 la 20:03 #

    multumesc.

  3. Cuvinte Vulgare Mai 17, 2010 la 20:08 #

    Ai dreptate…mai rău e când le arăţi tu că eşti dispus să faci orice pentru ele şi ele zic „că dacă nu e aşa?, dacă e altfel?”…habar nu au ce vor…

    • analfabetul Mai 17, 2010 la 20:09 #

      cand or sa stie ce vor, atunci sa dea un anunt la mica publicitate.
      thk man…

  4. Sibel Mai 17, 2010 la 21:04 #

    Vesti proaste…femeile nu stiu niciodata ce vor si mai rau de atat, intotdeauna vor altceva decat ceea ce au.Daca te porti frumos, e ciudat, daca te porti urat este tampit, daca aduci flori intri in categoria: mi-e mila de el si tot asa
    Sper ca nu te dezamagesc…ASA SUNTEM TOATE ! Sunt o feminista totusi si nu vreau sa scriu expresia care ne-ar descrie pe toate,totusi poate reusesti sa ma convingi sa o spun, de fapt ar fi chiar doua, se completeaza una pe cealalta.

    • analfabetul Mai 18, 2010 la 16:00 #

      un te rog frumos te convinge? da si tu un hint ceva cum te pot convinge. de restul ma ocup eu. 😀
      kiss

  5. Cuvinte Vulgare Mai 17, 2010 la 21:09 #

    Dacă vă pupăm în cur nu e bine, suntem proşti.
    Dacă vă înjurăm suntem mitocani, porci etc.
    Nu vă convine nimic…mereu nemulţumite. Deasta mi se rupe mie de voi 😉

    Scrie expresia aia că m-ai făcut curios…vreau să văd dacă e aia la care mă gândesc şi eu.

    • analfabetul Mai 18, 2010 la 16:01 #

      omule vrea sa fie convinsa. cred ca vrea sa ma testeze la cat de bun sunt la ¨convins¨.
      😀

      • Sibel Mai 18, 2010 la 16:43 #

        Hmmm… stiu 😀 Ia fa o scurta descriere despre femeia ideala pentru tine

      • analfabetul Mai 18, 2010 la 18:53 #

        am mai facut aceasta descriere pe blog de cate ori.
        daca vrei sa stii ceva neaprat ma poti contact in privat.

  6. carmen Mai 17, 2010 la 21:53 #

    „aberatiile” tale sunt citite ptr ca is reale, nu sunt mascate, e ceea ce esti tu si plus ca multi dintre noi, barbati sau femei la un moment dat ne regasim poate sau intelegem mai bine unele lucruri prin tine.
    Si ..tre sa recunosc, ptr un om linistit ca mine, aventurile tale de zi de zi/ noapte de noapte, sunt ca un imbold, ca si amuzament sau precum o carte buna, care nu vrei sa olasi din mana si citesti si citesti si mai vrei ..cum s-a terminat??? Mai vreaaaaau!

    Imi pari nervos, suparat, iritat in emailul de mai sus 🙂 nu e ok..:)) asa ca am aruncat si eu cu vreo 2 cuvinte!

    • analfabetul Mai 18, 2010 la 16:02 #

      multumesc. esti o tipa deosebita. te cred ca mai vrei, dar si eu vreau sa mai citesc o fantezie de a ta. 😀

  7. carmen Mai 17, 2010 la 21:54 #

    email = text , sorry !

  8. MR. F Mai 18, 2010 la 08:15 #

    man, sunt intr-o situatie in care inteleg exact ce spui. timpul chiar e pretios sa il cheltui pe cine nu apreciaza…

    • analfabetul Mai 18, 2010 la 16:04 #

      asa este. asa ar trebui sa facem cu tooate lucruri din viata noastra. punem pret pe o gramada de chestii si uitam ca cel mai de pret lucru in viata unui om este Timpul. si unii nenorociti vor sa iti mance acest timp. cred ca de acum am sa’i denumesc mancatorii de timp.
      😛

  9. Dispecer Blogosfera Mai 18, 2010 la 15:41 #

    Mai păstrează câteva, aşa, pentru mai târziu…

    • analfabetul Mai 18, 2010 la 16:05 #

      fac eforturi sa cap de ele dar nu reusesc. de fiecare data cand incep sa visez, sa sper, etc, imi dau cate una peste cap. faza e ca m’am cam saturats a ma lovesc ca prostul peste cap….

      • Cuvinte Vulgare Mai 18, 2010 la 19:54 #

        Ştiu cum e…şi eu m-am săturat.

      • analfabetul Mai 18, 2010 la 20:01 #

        si dupa ce ne saturam oare ce vom face?

      • Cuvinte Vulgare Mai 19, 2010 la 12:52 #

        O să ne băgăm pula în tot şi tot noi o să fim aia nesimţiţi sau nepăsători

      • analfabetul Mai 20, 2010 la 14:55 #

        da… cam asa este. poate ca e mai bine in final…

  10. Sibel Mai 18, 2010 la 20:14 #

    Hai ca iti spun : ” Femeile vor si cu p**a in c*r si cu sufletul in rai ” 😀

    • analfabetul Mai 18, 2010 la 20:15 #

      da stiu asta. e veche si cred ca toti ar trebui sa o stim. sa inteleg ca iti place si tie la fel nu?
      :D:D

  11. Sibel Mai 18, 2010 la 21:35 #

    Am o prietena care spune asa: Eu in rai nu ma duc si nici nu vreau.Acolo nu o sa mai fiti machiate, o sa purtati rochii lungi,batic in cap si nu o sa faceti altceva decat sa va inchinati, nu o sa mai aveti voie sa va futeti, sa va masturbati.In schimb, eu in iad, o sa stau la bar, o sa beau sampanie, o sa ma fut , o sa ma distrez si o sa ma uit cu mila la voi cele din rai.
    Indiferent daca o sa fie asa sau nu, eu nu vreau in rai, poate doar prima parte :))

  12. thepowerofcolors Mai 19, 2010 la 11:00 #

    pai nici noi nu stim ce vrem…:)))) de unde sa va mai spunem si voua…:d
    p.s. vreau si eu ce a scris sibel mai sus..:d

  13. MIKA Mai 29, 2010 la 08:20 #

    Pentru ce naiba citim „aberatiile tale”? Pentru ca esti tu,cu bune si rele ,pentru ca scri ceea ce simti pe moment ,acest blog pentru tine poate ca este o descarcare si nu o masca cum pentru multi altii este .Pentru ca scri fapte care te afecteaza direct sau indirect sau lucruri care te incanta.
    Cum citeam si in alte posturi ,acum iti place ceva si la o secunda nu-ti mai place .Nu ai cum sa te plictisesti,treci de la o stare de spirit la alta .De cate ori te citesc ,mi te si imaginez.Zambesc de cate ori ma opresc la „tine la o cafea” …..Multumesc .

    • analfabetul Mai 29, 2010 la 12:07 #

      eu iti multumesc. cred ca ai dreptate. atunci cand am inceput acest blog eram intr’o stare naspa. voiam sa ma descarc undeva fara sa fiu luat la intrebari sau judecat. am ramas suprins la cate averatii scriu nimeni nu a venit sa imi dea peste nas macar odata. nu pot decat sa multumesc celor care ma citesc. si ai dreptate. imi place ceva acum, scriu despre el. se poate ca pana cand termin de scris sa nu imi mai placa. dar asta e viata. ma bucur ca reusesc sa te fac sa zambesti de fiecare data. cineva a zis odata ca e lucru mare sa reusesti acest lucru. deoarce nu poate sa’l faca oricine.

      • MIKA Mai 29, 2010 la 22:48 #

        Asa este ….nu multi stiu sa „ofere gratis un zambet”
        Iar eu sunt ca si tine ,decat sa-l platesc ,mai bine plec ;0 .
        😆 😆 😆 .

      • MIKA Mai 29, 2010 la 22:48 #

        Asa este ….nu multi stiu sa „ofere gratis un zambet”
        Iar eu sunt ca si tine ,decat sa-l platesc ,mai bine plec 😉 .
        😆 😆 😆 .

      • analfabetul Mai 31, 2010 la 21:03 #

        ¨decat sa-l platesc ,mai bine plec¨
        te iubesc pentru afirmatia asta. kisss

  14. Pantomime Iulie 5, 2010 la 21:12 #

    Al doilea blog caruia nu vreau sa ii stiu limita superioara!

    • analfabetul Iulie 6, 2010 la 12:12 #

      se poate sa sune ciudat dar nu am inteles comentul tau.
      daca poti explica… multumesc

  15. Pantomime Iulie 6, 2010 la 18:54 #

    Limita superioara reprezinta marginirea… sa zicem ca ti-am considerat blogul o functie de la matematica, pe care as vrea-o nemariginita, pentru moment, tocmai pentru ca mi-a trezit curiozitatea. Un singur blog pe care l-am citit a mai reusit lucrul asta. Is it ok now( I mean clear enough) ?

Lasă un răspuns

