ce am mai facut azi

17 Apr

dimineata am fost la munca sociala. acolo a venit o tipa noua. buna rau de tot. sa vedem cum reusesc sa ma combin, chiar daca e maritata. azi am cunoscut’o si stiu cand a facut’o prima data si cu cine. ce fel de sex face cu barbatul ei. toate astea din gura ei.  am plecat mai devreme pe la 11.30 desi trebuia sa pelc la 15.00. am ajuns acasa,  M era in salon si ma astepta. am mancat amundoi. pregatise ea ceva. nu prea el are cu bucataria, dar a iesit bun ceea ce a facut. dupa asta am stat amundoi la o tigara si pe urma ea sa dus sa se aranjeze.  am iesit la o cafea, ne’am plimbat putin si pe urma am fost la tenis 2 ore. dupa tenis am ajuns iar la un bar unde am beut amundoi cate o margarita.  acum am ajuns acasa. in acest moment ea se pregateste pentru o noua iesire. trebuie sa merge la un club la vreo 120 km de aici. cica e misto, spun niste amici. eu nu prea as avea chef de astea, mai ales ca dimineata la 8 trebuie sa fiu la munca sociala. sunt sigur ca maine nu voi ajunge acolo. cred ca la ora 8 dimineata nici o sa fim pe acasa. mai mult ca sigur o sa fim pe undeva sa ne cordim. are un stil care imi place. merge cu masina si daca i se pune undeva sa faca ceva opreste si spune : vreu sa ti’o sug aici, vreau sa ma lingi aici, vreau sa ma futi aici, etc. putin o intereseaza daca e o zona circulata sau nu. vrea doar sa se futa. in astfel de cazuri rar se intampla sa facem tot tacamul. de obicei se intampla cate un act. ori ma suge, sau o link eu… ori o fut… cine stie cum sa fie… sa fie toate 3.  dar nu ma plang. mereu mi’a placut chestiile astea scurte si dese decat alea lungi si plictisitoare. si aici se pare ca ne intelegem. ca un exemplu sa va zic asa cred ca intr’o zi ne face sex oral unul la celalalt de minim 10-15 ori. un alt lucru care am uitat sa ‘l precizez este ca dimineata imi place sa fiu trezit cu un sex oral sau sa treaca ci pizda pe la nasul meu. ma excita la nebunie mirosul de pizda. si de cad e aici in fiecare dimineata ma trezesc cu unul din astea doua sau doar unul. depinde de cum se trezeste si ea si ce stare are. cand ajung acasa se intampla la fel. daca merge sa bem ceva undeva este imposibil sa nu face un oral pe acolo. mai are nebuna o placare. cand iesim sa bem ceva si locul ne permite… adica masa unde stam, isi da pantofii jos si pe sub masa ma freaca pe pula cu picioarele. ce pot spune. au fost cateva zile nebune. luni dimineata pleca. de acum nus tiu cand am sa o mai vad. depinde cum reuseste si ea sa scape de pe acasa.

acum mai citesc cateva ceva … si merg si eu sa fac un dus , ca trebuie sa plecam… cam atat azi. poate mai multe maine.

kiss all.

4 răspunsuri to “ce am mai facut azi”

  1. fatadinvis Aprilie 17, 2010 la 21:47 #

    Frumos, take care.

    • analfabetul Aprilie 17, 2010 la 21:52 #

      multumesc… de luni suntal tau. asta daca ma mai vrei.

  2. joschilotii Aprilie 17, 2010 la 22:49 #

    @fatadinvis
    Abia aștept să-l refuzi! Nici nu bănuiești cât de mult ne dorim ( astea ca mine ) un „neastâmpărat”…să ne… 🙂

    • analfabetul Aprilie 18, 2010 la 13:33 #

      multumesc de ajutor…
      esti o dulceata de femeie.
      😀

Lasă un răspuns

