la o cafea cu ¨M¨ (din povestea Fata din Vis)

16 apr.

afara este cald si frumos, asa ca eu si cu M am hotarat sa iesim la o terasa sa bem ceva. este un parc cu o terasa si i fantana arteziana une merge de obicei. e foarte frumos si chiar liniste. am comandat o cafea si o cola si ea o cafea si o bere. discutam si ne uitam la copii din parc cum se jucau. cum ma uitam asa am vazut’o pe FV ca trecea prin parc. arata foarte trista. imi venea sa imi dau un in cap. stiam ca din cauza mea. am strigato, dar tot nu a auzit sau nu voia sa auda. o sun si imi raspunde. ii spun ca imi place cum este imbracata. ea: cum iti place? unde esti? eu: pai sunt in parc si beau ceva cu o fata…  ea: aaaa da… , pai atunci sa ai pofta. da sa inchida si eu ii spun sa vina si ea la masa sa bem ceva impreuna. ma face nebun. mai discutam cam un minut si accepta invitatia.o vad cum se aproprie. stiu ca are emotii. dupa ce am lasat’o balta fara nici o explicatie, acum o sun si  o invit la cafea si eu fiind cu alta. stiam sau imi imaginam prin ce trece. FV a fost mereu o fata elganta si foarte diplomata. stie bine sa isi ascunda emotiile. doar daca o cunosti bine ai putea vedea ceva. se aseaza la masa si comanda o cafea. M este o tipa super.  are o vorba asa dulce ca poate scoate pe orcine din orice stare de kkt. stiia povestea cu FV, cum am lasat’o si care a fost motivul si multe altele. Cu M vorbesc foarte multe, ne sfatuim in aproape orice. incepe sa vorbeasca cu FV, se mai relaxeze putin, sa vada ca nu e nici o problema. dupa ce vede ca FV este putin mai destinsa incepe sa vorbeasca cu ea despre ce sa intamplat acum cateva zile. o vad putin iritata pe FV si imi aruca o privire nu prea buna. imi mai aprind o tigara si ma uit la copiii care se joaca. ele discuta in continuare de parce nu as fi acolo. M ii explica care e faza intre noi 2. M a venit pentru cateva zile la mine. toata relatia noastra este pur si simplu pentru sex. vine, sta cateva zile , ne destrabalam si apoi pleaca acasa in ro.avem si o regula a noastra. atunci cand ne vedem nu avem ochi pentru altcineva si restul lumii nu mai conteaza. asta a fost si unul din motivele pentru care am lasat’o balta pe FV. eu imi respect intodeuna intelegerile. acum ca i’a povestit care e toata treaba si cum reactioenz eu cand intalnesc o fata ca FV si de cate ori m’am parlit cu femeile , Fv se simnte parca mai bine. dar in ochii ei tot se vede tristete. M se ridica la un moment dat si se duce sa plateasca.  eu intind mana catre FV si o mangai usor pe mana stanga. tresare cand imi simnte atingerea, dar nu spune nimic. ma uit iar la ochii ei si ii vad cum licaresc si o vad cum se abtine si respira greu. imi retrag mana. M revine si spune ca trebuie sa pleca. ne pupam cu totii si toate amabilitatile necesare, dupa care M spune catre FV. ¨fata mea, stai linistita. peste cateva zile o sa’l ai doar pentru tine, asta daca’l mai vrei. si mai precis de luni seara este al tau¨ FV nu stie cum sa reactioneze, sa zambeasca sau sa fie indiferenta.

eu si M ne’am suit in masina si am plecat. dupa cateva minute`primesc un mesaj de la FV : ¨Imi lipsesti¨. M zambeste si intreaba : ea este nu? eu: da ea este. M: stiam eu. vei AL sa nu iti bati joc de ea. se vede ca te place foarte mult. poate chiar e indragostita. cred ca a fost foarte greu pentru ea sa te stie la 50cm de ea si sa nu te poata atinge si mai erai si cu o alta femeie cu tine. eu: cand m’am purtat eu urat cu femeile care imi plac cu adevarat. M: din cate stiu eu pana acum nu, dar nu se stie niciodata. ai grija de ea ok. eu plec luni dimineata, e bine ca luni seara sa iesiti si sa vorbiti. sa’i spui care a fost treaba. eu: nu i’ai spu stu acum? M: ba da, dar e bine sa o auda de la tine.

intre timp ii scriu un mesaj lu FV. ¨si tu imi lipsesti. te sarut dulce.¨

25 răspunsuri to “la o cafea cu ¨M¨ (din povestea Fata din Vis)”

  1. fatadinvis aprilie 16, 2010 la 19:27 #

    😦

    • blue2403 aprilie 16, 2010 la 20:18 #

      Sărmana Fată din vis…. e tristă …. 😦

      • analfabetul aprilie 16, 2010 la 20:45 #

        dupa tristete vine bucurie. 😀

    • analfabetul aprilie 16, 2010 la 20:43 #

      nu fi trista… totul va fi bine.

  2. ariel aprilie 16, 2010 la 20:58 #

    am citit de 2 ori si nu ca mi se pare ciudat , ci extrem de aiurea si ciudat. Pe dos, amestecat etc,……..

    inteleg esti un tip complicat si ai nevoie de o tipa pe masura…dar nu ar fi fost mai bine sa o lasi sa treaca.. ce nu stia nu o afecta si ii puteai spune dupa..

    va intelege intelegerea dar gustul amar…ii va trece mai greu.

    • analfabetul aprilie 16, 2010 la 21:15 #

      aici ai dreptate. am vorbit cu ea dupa… si este foarte trista. + ca eu nu ma feresc de nimeni. asta sunt. sper doar sa reusesc sa’i aduc zambetul frumos pe buze…

  3. joschilotii aprilie 16, 2010 la 21:43 #

    Frumos și trist! Frumos pentru tine și trist pentru mine! 🙂
    Ca și FV, când eram de vârsta ei…câți ani or fi de atunci/…eram și eu o „oaison” 🙂

    • analfabetul aprilie 16, 2010 la 21:45 #

      nu e frumos nici pentru mine. abia acum am realizat ce am facut cu o simpla vorba. am facut o fata super frumoasa si speciala sa sufere. urat tare din partea mea.

  4. Gabriella aprilie 17, 2010 la 12:23 #

    mda, tare urat din parte ta, ce simplu sa spui niste vorbe. E greu sa stii cand sa te opresti, daca e cn iti place opreste-te la una nu la 1000, si nu fa pe alti sa sufere pentru ca poate au inima nu au un cub de gheata ….

    • analfabetul aprilie 17, 2010 la 12:54 #

      nu poti stii din prima ce gandesc si ce simnt omenii. + ca era prea devreme sa ma gandesc la asa ceva. crede’am ca e doar ceva pur sex. e bine ca m’am dat seama acum si nu mai tarziu. cred ca pot sa mai salvez ceva.
      voi face tot ce imi sta in putinta.
      sa stii ca nu umblu dupa mai multe, ci doar caut ceva deosebit. daca tot ma leg de cineva sa fie pentru toata viata si chiar dincolo de ea.

  5. blue2403 aprilie 17, 2010 la 18:14 #

    ***analfabetul, pe aprilie 16, 2010 la 20:45***:

    dupa tristete vine bucurie. 😀
    ==========================
    Ei? Ai făcut-o bucuroasă?

    • analfabetul aprilie 17, 2010 la 21:05 #

      pe M sau pe FV?
      cum M mereu este ok. nu exista esecuri cu ea. pe FV sper sa reusesc pe luni , marti incolo.

      • blue2403 aprilie 19, 2010 la 17:53 #

        Păi ziceai că după tristeţe vine bucurie … întrebam şi eu … dacă ai … îmbucurat întristata .. 😀

  6. joschilotii aprilie 17, 2010 la 21:33 #

    Și pe mine? 😦 🙂

  7. joschilotii aprilie 17, 2010 la 21:42 #

    Să mă „reușești’ 🙂

    • analfabetul aprilie 17, 2010 la 21:55 #

      as putea sa incerc. dar nu promit ca o sa reusesc. ce pot promite e ca voi incerca si voi da silinta pana reusesc.

      • blue2403 aprilie 19, 2010 la 17:55 #

        Aici mi-ai plăcut… perseverenţa e foarte importantă. Dacă vezi că ceva e greu, ei zic să faci cum ne-a învăţat pe noi învăţătoarea prin clasa a doua, chemă-ţi prietenii să te ajute. 😀

      • analfabetul aprilie 19, 2010 la 20:23 #

        imi place ce scrii.

      • blue2403 aprilie 20, 2010 la 15:51 #

        Ce scriu eu?

  8. blue2403 aprilie 20, 2010 la 15:52 #

    Scuze, ca să mă exprim clar, îţi place, ce scriu eu?

  9. laagatat aprilie 21, 2010 la 02:04 #

    dur, dar frumos…

  10. eu august 31, 2010 la 13:53 #

    hmmm, am ajus accidental aici, am citi si am citi, de, fiecare are idei diferite, dar sti ce nu inteleg eu? cum poti sa ati bati joc de cineva care tine la tn poate chiar te iubeste? ai impresia ca dc tu ai avut esecuri in viata amoroasa sunt toate femeile la fel? sincer, eu dc eream in locul ei si te iubeam si daca tu te purtai asa cu mn, te faceam praf din toate punctele de vedere, tocmai pt ca ati bateai joc de sentimentele care ti le poarta. parerea mea pur personala. Fiecare face cum vrea, eu doar mi-am exprimat puntul de vedere, ca doar din acest motiv scrii aici, ca sa te citeasca si altii 🙂

    cele bune.

Lasă un comentariu