Man On The Run

15 Apr

Man On The Run

Man On The Run

 

azi m’am destrabalat putin si cred ca am sa o mai fac cateva zile…. trebuie sa pun ceva ordine in viata. asta e medicamentul meu cand trebuie sa fac ceva. ma destrabalez cateva zile bune si pe urma in noapte intr’un parc cu castile in ureche ascultand trance si fumand tigara dupa tigara imi ordine i ganduri , dorinte, visuri, etc. 

uneori si un fir de praf iti poate da viata peste cap. ei bine la mine a venit zilele trecute acel fir de nisip. cred ca a venit cu viteza luminii. a trecut prin mine si a lasat o gaurica minuscula si din cauza vitezei m’a ametit. acum incerc sa imi revin dupa ameteala. uneori se intampla sa gasesti lucruri pe care le cauti o viata intreaga acolo unde te astepti mai putin. dupa un timp indelungat de primit si salivat vezi ca vine la tine si iti spune ¨Buna¨ si vezi ca stie totul despre tine. cine esti, ce esti, ce iti place , cum iti place, ce iti doresti, vise, totul.  si astea se intampla cand te gandeai ca nu va fi niciodata mai mult…  cum spune vorba aia: ¨ai grija ce iti doresti ca se poate indeplini¨ . ei bine sa indeplinit ce imi doream. cea pe care o priveam zi de zi si ii admiram fundul si ma gandeam ce bine ar fi sa o tin in brate a venit la mine. si eu ce am facut? ca un prost de 30 de ani m’am blocat. dupa ¨N¨ excapade si cunostinte multe in domeniu am reusit sa ma port ca un pusti de 15 ani care atunci cand vede ptr prima data pasarica lesina. 

nu imi vine sa cred cum am putut sa ma blochez. nu imi vine sa cred ca este adevarat. cum mi se poate intampla mie acest lucru. eu care ma credeam blestemat in aceasta privinta sa dea acum norocul peste mine… o doamne… c eimi faci… te rog macar anunta’ma… cand faci din astea. 

sa stii ca nu ai nici o vina. o sa revin la tine `peste cateva zile. atunci sper sa ma port ca un barbat de 30 de ani. SPER. sper sa alung aceasta frica. frica de ce ar putea fi… frica ca as putea avea noroc… frica ca as putea sa te tin in brate la nesfarsit, frica ca as putea sa te privez ore in sir fara sa ma plictisesc. si dupa cum stii eu ma plictisesc foarte repede. 

iti dedic aceste versuri si melodia de mai jos. sunt sigur ca inteelgi mesajul. dar daca se intampla sa nu il intelgi vorbim despre asta peste cateva zile. 

You stole a kiss and stole my heart
made me a fool right from the start
It wouldn’t have been so bad except
this little plan, it fell apart
 

If I were you
I’d dare not speak
I’d run like hell
In hopes of seein’ tomorrow
 

It’s such a travesty
the way you say our love should be
yeah, such a tragedy
think you can just break my heart and leave me
well you better run
Oh, man on the run
playin’ for fun
wind me up
leave me undone
 

It’s such a travesty
the way you say our love should be
yeah, such a tragedy
think you can just break my heart and leave me
well you better run
Oh, man on the run
playin’ for fun
wind me up
leave me undone
 

These lips are sealed, I’ll never speak
your name in loving memory
so don’t you try to make ammends
that’s what ya get for playin’ mean
 

If I were you
I’d dare not speak
I’d run like hell
In hopes of seein’ tomorrow
 

Ahhhh, break my heart and leave me
Man on the run
 

It’s such a travesty
the way you say our love should be
yeah, such a tragedy
think you can just break my heart and leave me
well you better run
Oh, man on the run
playin’ for fun
wind me up
leave me undone
 

4 răspunsuri to “Man On The Run”

  1. analfabetul Aprilie 15, 2010 la 23:04 #

  2. fatadinvis Aprilie 16, 2010 la 03:20 #

    Multumesc pentru tot..

  3. laagatat Aprilie 21, 2010 la 02:08 #

    indragostitule:D:P te-am cautat azi sinu te-am gasit ;))

    • analfabetul Aprilie 27, 2010 la 22:38 #

      am fost plecat draga. am sa revin in caeteva zile. sorry daca si’a facut cineva griji.
      😀

Lasă un răspuns

