eu si fata din vis

10 Apr

my dream girl

my dream girl

de acum o sa incep un serial unde o sa va povestesc aventurile mele de zi cu zi cu Fata din Vis. sper sa va placa si sa fie interesant.
in general vor fi aventurile noastre sexuale, dar si chestii de zi cu zi.
din cand in cand poate intervine si ea cu comentarii la cele scrise de mine.
va pup

12 răspunsuri to “eu si fata din vis”

  1. blue2403 Aprilie 10, 2010 la 20:32 #

    Fata din Vis e aceeaşi care şi postază pe acest blog?

  2. mihaela13o Aprilie 11, 2010 la 08:05 #

    Vise cât mai tandre să ai! 🙂

  3. blue2403 Aprilie 11, 2010 la 12:08 #

    Salut.
    Analfabetule, încearcă pe mail.
    Am dracu ştie ce eroare care îmi închide browserul când încerc uneori să intru pe Messenger şi încă nu am reuşit să-i dau de cap.

  4. blue2403 Aprilie 11, 2010 la 14:03 #

    Iată că revin.
    M-am tot gândit. Mă obseda”Fata din vis” nu useriţa, conceptul.
    L-am mai întâlnit în alt context.
    Fata din vis este idealul feminin pe care ni-l creem în minte, este Perfecţiunea în funcţie de care fiecare evaluăm femeile care ne trec prin viaţă. Cum e fata din vis? Ireală, este o extremă.
    Despre fata din vis, citeam că, deşi este undeva în vârful scării noasre de valori, o dorim, o căutăm este extraordinar de aproape de opusul ei: Fata de coşmar. Uneori aceste două concepte sunt despărţite doar de o linie uneori insesizabilă, un simplu gest sau cuvând uneori poate avea energia suficientă să o facă să treacă acreastă linie de demarcaţie.
    Există o situaţie bizară când Fata din vis şi Fata de coşmar există simultan în cadrul aceleiaşi fiinţe … Femeia (scris cu majusculă).
    Pe de altă parte, Fata din vis este extrem de periculoasă. Ca şi îngerii. Când cad, îngerii pot deveni mai răi decât diavolii pentru că de diavol te poţi feri, îl recunoşti, pe când un înger căzut te prinde cu garda jos.
    Deşi are privirea aceea devastatoare, fata tin vis din poza ta e a dracului de umană, de reală, de posibilă.
    Cred că mai repede e Femeia din noapte, reală, palpabilă şi neruşinat de frumoasă.
    Uită-te aici cât de uşor Fata ta din vis (cea din poză), poate deveni Fata din coşmar … Diavoliţa …

    • analfabetul Aprilie 11, 2010 la 19:25 #

      un comentariu foarte frumos.
      acea poza pusa de mine e ce am gasit care sa aduca totusi cu realitatea. Fata din Vis e reala. am intalnit’o acum ceva vreme. nu pot sa’i dau numele si nici sa’i pun o poza cu ea. motivele sunt multe si cred ca o mare marte le stiti si voi.
      acum legat de comentul tau ai perfecta dreptate..

  5. fatadinvis Aprilie 12, 2010 la 03:30 #

    Cel mai mare cosmar pentru EL ar fi sa dispar cu totul sa nu mai stia nimic de mine,si nu am cum sa fac asa ceva,pentru ca sunt dependenta de el..El singurul meu antidor,happy BLUE2403 ??

  6. blue2403 Aprilie 12, 2010 la 18:29 #

    ***Fata din vis***
    Vezi tu, fix asta e periculos la fete/femei. Uneori le intră în cap o chestie ca asta:
    „Cel mai mare cosmar pentru EL ar fi sa dispar cu totul sa nu mai stia nimic de mine”.
    Adică devine un fel de drog care lipsind dă sevraj.
    Pot să spun cu mâna pe inimă a am trăit un astfel de sevraj.
    Te loveşte pe două planuri. Fizic şi intelectual.
    În plan intelectual, cazi într-o depresie incredibilă, pr şi simplu dacă ţi-ar spune cuneva că în câteva minute urmează să mori, nu îţi pare rău. Oricum viaţa care urmează îţi pare ceva ceţos şi inutil, ceva care nu mai merită efortul, nefiind decât un fel de lungă pedeapsă. Pentru o perioadă devii un fel de eunuc sentimental, incapabil să mai iubeşti ceva sau pe cineva. Nimic nu te mai amuză şi simţi că orice amintire legată de „Fata din vis” pe care tocmai ai pierdut-o te poate băga în colaps mental.
    Sevrajul fizic e şi al îngrozitor. Eu am făcut şi febră, transpiram, nu puteam să înghit nimic (mâncare), singura chestie e apa care să facă să îţi mai treacă uscăciunea din gură.
    Stăteam în pat şi transpiram.
    M-am îmbătat îngrozitor atunci.
    Se pare că alcoolul într-un astfel de moment te rupe de realitatea imediată şi esompează capacitatea de a reacţiona emoţional.
    Din parte unei femei, a spune această chestie mi se pare îngrozitor deoarece e ca un fel de şantaj.
    Sună cam ca şi cum i-ai spune direct sau prin ricoşeu (în fond ştii că citeşte aici): „Fii atent iubiţel, dacă îţi vin idei şi calci pe bec, ai pus-o. Sunt mai putrnică decât tine şi te ia mama dracului dacă îţi trece prin cap să vezi cum e pe lângă…”.
    Dacă toate astea mai şi ies dintr-o guriţă molatică, aflată sub nişte ochişori de înger, un năsuc mititel şi nişte zulufi obraznici, e şi mai înfiorător…. Brrrrrr …
    Cinico … 😀

    • analfabetul Aprilie 12, 2010 la 18:33 #

      ce te pricepi omule. valeu…. ma sperii pe bune… 😀
      Fata din vis
      asa este? asta vrei sa faci?
      😀
      oricum ar fi dupa cum ma cunosc eu ma voi risca. indiferent care vor fi riscurile.

  7. blue2403 Aprilie 13, 2010 la 13:02 #

    ***Analfabetul***
    Referitor la mail.
    Mulţam de invitaţie. Am să ţin cont de ea, dar din păcate, momentan, timpul liber îmi este foarte limitat. Poate prin vară să se schimbe puţin treaba.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Mesaj de la Noii Golani « Cuib de mitralieră - Aprilie 10, 2010

    […] · analfabetul : eu si fata din vis […]

Lasă un răspuns

