I need you

8 Apr

ieri mai abordat pentru prima oara. am ramas suprins. pana acum doar ne salutam. nu ziceai nimic mai mult. cand spuneai ¨buna¨ zambeai putin si plecai. mereu erai pe fuga. uneori ma opream si ma uitam dupa fundul tau. arata ca doua mingii de volei. frumis, rotund, ridicat, foarte apetisant. tu niciodata nu intorceai capul. ieri ai venit la mine si ai spus ¨buna, vrei sa bem ceva impreuna¨. eu pentru moment am ramas mut. nu stima ce sa cred, ce sa fac. dupa ceva timp am raspuns cu o voce joasa ¨da vreau¨. am mers la un bar stiut de tine. ai luat initiativa si ao comandat si pentru mine. se pare ca stiai ce vreu, ce imi place. ai facut comanda cum o faceam si eu. am ramas suprins. am vrut sa spun ceva. tu ai ridicat degetul si ai facut semn sa tac si apoi ai zambit. scoti din jeana un CD pe care mi’l dai. era un Cd original cu muzica mea preferata. eu imi cer scuze ca nu am un cadou pentru tine. nu am stiu ca o sa bem ceva impreuna vreodata. tu zambind in coltul gurii imi spui spui : ¨stai linistit, tu imi dai cadoul mai tarziu¨. continuam sa vorbim de ale noastre si imi spui la un momendat dat ca asteptai sa te invit sa bem ceva si ca stiai ca ma uit dupa fundul tau. am ramas masca.  in fine… terminam de beut si plecam. dupa ce iesim afara din bar ma intreaba daca am planuri pentru asta seara. eu spun ca nu. atunci ea spune : ¨bine, ca am facut eu planuri pentru amundoi¨.  ne plimbam putin prin parcul din apropiere dupa care mergem acasa la ea. parintii ei erau plecati la niste cunostinte si veneau tocmai adoua zi.

ajungem in casa si ma intrebi ce beau. eu spun ca nimic in acest moment. te duci la frigider si scoti o sticla de vin rosu dulce (asa cum imi place mie), o desfaci si imi tonrni intr’un pahar. dispari cateva minute si apoi revii intr’o tinuta foarte sexy.  cand ai revenit imi spui: ¨acum urmeaza sa imid ai tu cadoul¨. eu: ce cadou?  ea: cel pe care il astept de atata timp. eu sateam pe fotoliu. vine spre mine si se apleaca putin atat cat sa ma sarute putin… apoi se retrage. se intoarce cu spatele la mine si se pune in bratele la mine. incepe sa se miste lascisiv . intr’o mana avea paharul si cu cealalta imi mangaia coitele. se  ridica si se intoarce cu fata la mine si se aseaza ira in brate. ma saruta, ma mangaie, apoi coboara usor, catre pula. imi da pnatalonii jos, incet, incet. apuca pula in mana , o freca putin si apoi incepe sa o sarute, dupa care o baga in gura. incepe un dute vino cu gurita ei. o scoate si se duce la coite. le saruta, apoi le baga in gura si le suge. se intoarce la pula. dupa ceva timp termina si se rdica. se intoarce cu spatele si se aseaza in pula. incepe sa sara in sus ca o minge de ping pong.

de odata aud ceva taraind…. ma intreb ce dracu o fi. o intreb e telefonul tau. ea zice… telefonul meu este inchis. al meu nu este , atunci ce dracu taraie asa tare. ea se ridica si se aseaza pe masa. desface picioarele si ma cheama la ea. ma duc cu gandul sa o penetrez.  ea face un semn din deget ca nu. imi arata ca trebuie sa cobor. ma asez in genunchi si incep sa’i sarut pasarica. iar incepe sa taraie ceva. ma tot gandesc ce poate fi. in tot acest timp ii sarut pizda care fleasca. ma apuca de o ureche si ma ridica sus. imi spune: ¨acum fute’ma golaneste¨. o apuc de mijloc si ma pregatesc sa bag pula in pizda, cand deodata aud iar acel tacait. de data asta mai tare. cand bag pula in pizda imi aduc ca e ora 6 dimineata si trebuie sa ma trezesc sa merg la munca.

48 răspunsuri to “I need you”

  1. Lavinnia Aprilie 8, 2010 la 18:32 #

    Hai ca e tare finalul ! Firar mama lui de tacait !

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 18:33 #

      da… sa vezi ce am injurat. aia jos ma asteptau in masina si claxonau de zor.
      dar ama vut o zi buna dupa acest vis.
      :d

  2. Lavinnia Aprilie 8, 2010 la 18:34 #

    Toate zilele tale sa fie ca cea de azi, ah.. si fara dureri de genunchi.

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 18:36 #

      da… am si uitat de el. 😀
      daca as intalni’o ar fi si mai bine.
      dar ….

  3. Lavinnia Aprilie 8, 2010 la 18:42 #

    Nu se stie niciodata de unde va sari iepurele ..

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 18:43 #

      da…
      faza asta ar fi ca si cum as castiga la loterile milioane de euro.
      nu am zis ca bine arata tipa. doamne….

  4. fatadinvis Aprilie 8, 2010 la 19:09 #

    ahh.. doamne si ce bine mai era,ti`o simteam pe toata in gurita,e ca o acadea,si eu ca o fetita mica…moarta dupa acadele,mi`ai scos`o din gurita si m`am suparat,dar ai zis ca urmeaza o alta surpriza… si a urmat ! sunt asa ametita incat nu imi mai aduc aminte ce a fost,dar stiu ca mi`a placut la nebunie,poti zice tu ce a fost ?!

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 19:15 #

      te’am legat de pat si am scos un vibrator cu care te’am chinuit cam o ora.
      vrei sa iti spun ce a mai fost sau zici tu?

  5. fatadinvis Aprilie 8, 2010 la 19:32 #

    cum sa nu stiu ce a mai fost,dupa ora aia in care m`ai facut leoarca ai respirat usurat crezand ca s`a terminat,ca is gata,ca nu mai pot,dar surprizaaaaa….ti`am facut un oral ca la carte,te`am urcat pe pereti,si ti`am cerut din nou sa ma futi.. remember?!!

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 19:37 #

      desigur draga mea.
      apoi te’ai pus in patru labe, asa cum iti place tie si am rupt pizda in tine. tii minte cand au venit vecinii de la et 1 (noi suntem la et 3 daca nu stiati) ca nu pot dormi din cauza gemetelor tale?
      doamne… imi aduc aminte cum ma sugeai… valeuuuu. parca ai fi o masina de muls. nu ai mai lasat nimic in mine. dar cand am vazut acel cur numai bun de futut mi’am revenit.
      ti minte cand ti’ma bagato in cur , cum ai facut si ce ai zis?

  6. fatadinvis Aprilie 8, 2010 la 19:40 #

    da..si stiai ca nu am mai facut`o niciodata in fund si tot ai continuat nebunaticule,dar dehh.. ce sa mai comentez ca mi`a placut la nebunie,ai stiut cum sa procedezi,expertule!!!mai vreau!!!

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 19:44 #

      wow.. expertule? nu mi’ai zis niciodata asa.
      da ce turatii aveai cand o aveai in cur. mai ceva ca o masina de spalat. 😀
      pai daca mai vrei o sa iti mai dau. dar data asta o sa fie ceva diferit. am sa te chinui mult de tot.
      😀

  7. blue2403 Aprilie 8, 2010 la 19:43 #

    Da, interesant… aveţi şi poze? 😀

  8. fatadinvis Aprilie 8, 2010 la 19:47 #

    blue,te`ai excitat din ce ai citit,vrei si poze?nesatulule/o !!!

    esti un expert in ale sexului nebun,si da,mai vreau de 100 de ori,cate ore o sa ma chinui?sa stii ca rezist mult!!!

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 19:48 #

      asta ramane de vazut cat vei rezista. si daca rezisti mult e bine pentru mine,. eu nu ma satur niciodata de ¨chinuit¨

  9. fatadinvis Aprilie 8, 2010 la 19:50 #

    ok,atunci accept sa fiu scalava ta oricand oriunde la orice ora cat vrei tu !

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 19:53 #

      bine. totusi iti mai dau o sansa sa te razgandesti. sa fii sclava mea nu e prea bine. sunt foarte dur. uite, chiar am in gand ce o sa iti fac peste 2 zile.
      o sa te ¨doara.
      😀

  10. fatadinvis Aprilie 8, 2010 la 20:02 #

    ador durerea mai ales daca e provocata de tine si pe cale sexuala..

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 20:04 #

      ok. atunci ne vedem peste 2 zile. spers a fie cald afara. ai chef de aer liber?

    • blue2403 Aprilie 8, 2010 la 20:06 #

      Sado-maso?

      • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 20:09 #

        da….
        asta e in program peste 2 zile.

  11. blue2403 Aprilie 8, 2010 la 20:05 #

    ***analfabetul, ***
    hmmm cine a avut timp de poze. 😀
    _______________________
    😀
    =======================================
    ***fatadinvis, ***
    blue,te`ai excitat din ce ai citit,vrei si poze?nesatulule/o !!!
    _______________________
    Nu, da’ dacă îţi face plăcere poţi să consideri că am spus, da.. să îţi fac o bucurie, nu de alta…
    …………..
    Expert? Nici vorbă… Ştiu câteva şmecherii însă, de exemplu sexul oral trebuie să ţină până aproape de primul orgasm. Sau că, dacă vezi că partenerei nu-i vine să se urce pe pereţi, înseamnă că mai ai de „sapă” … mult.
    Mai ştiu şi că o partidă de sex e reuşită doar când partenerei nu-i mai vine să îţi povestească ce patofi mişto a văzut într-o vitrină….
    ……………
    Nu cred în femeile care spun că vor să fie sclava ta… ci în cele care te roagă să nu pleci…

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 20:08 #

      super comentariu. bestial.
      😀

      • blue2403 Aprilie 8, 2010 la 20:12 #

        🙂

  12. fatadinvis Aprilie 8, 2010 la 20:08 #

    @blue: partea cu expertul era pentru analfabetul,partea ta era doar cea cu excitatul.

    @analfabetul : vreau sa ma simt ca in al 9`lea cer,posibil unde la inaltime,ce zici?

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 20:12 #

      se rezolva. dar trebuie sa ma ajuti si tu. nu pot face totul singur. eu te ajut pana la al 8-lea cer si ultimul il faci tu. ok?
      😀

    • blue2403 Aprilie 8, 2010 la 20:13 #

      Da? Mă şi miram… da nu-i bai… oricum restul e valabil…

  13. fatadinvis Aprilie 8, 2010 la 20:13 #

    perfect,la ultima treapta voi trage tare !

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 20:15 #

      ok. sper sa nu obosesti. ai grija poate reununti pe drum. e mult de munca.

  14. fatadinvis Aprilie 8, 2010 la 20:19 #

    ce`mi faci daca renunt?

    • analfabetul Aprilie 8, 2010 la 20:25 #

      o sa te las sa te intrebi toata viata cum ar fi fost in al 9 -lea cer.
      😀

  15. fatadinvis Aprilie 9, 2010 la 10:13 #

    m`am trezit azi dimineata cu o sete nebuna de tine,inca din vis ma imaginam ce iti fac,cum iti voi face ziua din frumoasa in si mai frumoasa…te`am cautat in tot patul,in toata casa,in toate colturile unde ne`am iubit,esti de negasit…si doamne ce te mai vreau,te sun si nu raspunzi,unde mama naibii esti cand am nevoie de tine????vii tu acasa… :-w

    • analfabetul Aprilie 9, 2010 la 17:21 #

      draga mea, mai am si alte obligatii pe care trebuie sa le onorez. sorry ca nu pot fi doar al tau in acest moment. cine stie, poate viitorul va tine cu tine.
      las, ca mai o zi si o sa ma simti din nou langa tine, in tine, unde vrei tu.
      kisss

  16. blue2403 Aprilie 9, 2010 la 16:34 #

    ***fatadinvis***

    m`am trezit azi dimineata cu o sete nebuna de tine
    __________________________
    😳 …. nesătulo …

  17. fatadinvis Aprilie 9, 2010 la 17:07 #

    nu am cum sa ma satur de un om ca analfabetu` …

    • analfabetul Aprilie 9, 2010 la 17:24 #

      wow…. imi place cum suna. nu vreau sa iti tai avantul si ceea ce simti, dar trebuie sa stii ca tot ce are un inceput are si un sfarsit. ca acesta va fi mai derevreme sau mai tarziu, depinde numai de tine.
      tu decizi cat ma ai langa tine.
      eu voi fi aici atata timp cat vei avea nevoie de mine. cand nu o sa mai ai , o sa ma evapor ca o picatura de apa pusa la soare.

    • blue2403 Aprilie 9, 2010 la 17:53 #

      Fără nici un mişto, azi am fost la un magazin să îmi cumpăr un pachet de ţigări. În faţa magazinului propriteruol pune două mese unde poţi sta să bei un suc.
      La una din mese erau patru gagici (cred că erau cam în clasa a XI-a sau a XII-a. Discutau foarte aprins cred că de o petrecere. Zice una:
      – Tu, să mor io, avea nătărău’ o pulă ca un analfabet….
      Am întors surprins şi amuzat privirea. Arăta şi dimensiunea ţinând mâna dreaptă cu pumnul închis şi îndoită de la cot, iar cu arătătorul de la stânga arăta parcă un punct de la vreo cinxci centimetrii de cot.
      Miam amintit atunci că multe cucoane spun că nu contează dimensiunea….

      • analfabetul Aprilie 9, 2010 la 17:57 #

        super tare. se pare ca am ajuns ¨vedeta¨
        :d

  18. fatadinvis Aprilie 9, 2010 la 17:51 #

    as prefera sa te evapori cand dai de caldura,dar sa te evapori pe trupul meu fierbinte,si sa te transformi in salbaticul meu preferat,si sa o luam iar de la cap..

    • analfabetul Aprilie 9, 2010 la 17:53 #

      da… frumos spus.
      imi place.
      asa va fi la nesfarsit un incepu si un sfarsit, dar vom fi impreuna o vesnicie

  19. blue2403 Aprilie 9, 2010 la 18:09 #

    ***analfabetu***
    super tare. se pare ca am ajuns ¨vedeta¨
    :d
    _________________
    Am senzaţia că ţi-ai ales acest pseudonim pentru că ştii o mulţime de chestii din folclorul despre analfabeţi, sau cei săraci cu duhul (a nu se confunda).

    Întrebare: Când îşi dă un analfabet seama că a intrat prea adănc într-o femeie?
    Răspuns. Când o vede că se sufocă (pănă şi analfabeţii au aflat că dacă o femeie are ceva în gât nu mai poate respira)

    Întrebare: Când e o femeie prea largă pentru un analfabet?
    Răspuns: Niciodată..

    Întrebare: Cum spune un analfabet cât de lundă o are?
    Răspuns: Mai am X cantimetrii pănă la metru.

    Întrebare: Cum trebuie să fie o femeie ca să o poată satisface un analfabet?
    Răspuns: Vie … 😀
    ::::::::
    Întrebare pentru Fata din vis: Câte limbi are o femeie?

    • analfabetul Aprilie 9, 2010 la 18:16 #

      pseudonim meu l’am ales pentru asta e realitatea. sunt un analfabet. dar e buna si faza cu folclorul romanesc.
      ma bucur ca esti pe aici.
      😀

      • blue2403 Aprilie 9, 2010 la 19:33 #

        Am mai fost când am avut timp, dar nu am scris…
        Dacă am ceva timp, de obicei mă scriu pe la Realitatea net forum (Blue fără 2403)… Nici de blogul meu nu prea mă ocup decât aşa, ca să nu se apuce de prostii…. 😀
        http://forum.realitatea.net/

  20. blue2403 Aprilie 9, 2010 la 19:30 #

    Şi de scris, scrie … secretaru’? :d

  21. blue2403 Aprilie 9, 2010 la 19:34 #

    Rahat .. e dublă, şterge-o pe prima …

  22. DyanaStyl Aprilie 10, 2010 la 21:39 #

    frumos vis… tragic final insa… dar poate urmatoarele vor avea un „Happy End”, care sa ne uimeasca nu sa ne intristeze… doamne.. ce vis… sheet.. de 1000 de ori.

Lasă un răspuns

