ce tatuaj sa aleg si unde sa’l fac?

29 Mar

hello 

vreau sa imi fac un tatuaj si nu stiu ce sa aleg si unde sa’l fac. pentru asta am sa cer putin ajutorul. voi pune cateva imagini si voi sa alegeti sau sa veniti cu alta. 

1. 

Stema Stargate

Stema Stargate

 

 2.  Mitología Egipteana – aici imi place semnul lu Cronos, Yu, Anubis, Heru-ur . 

3. 

sun of god

sun of god

 

hmmm, alte ideei nu mai am. plz help 

😀 

update: 

am gasit pe net niste tattu in limba elfa. 

aici aveti alfabetul si cateva cuvinte. 

http://www.starchamber.com/paracelsus/elvish/elvish-in-ten-minutes.html

24 răspunsuri to “ce tatuaj sa aleg si unde sa’l fac?”

  1. carmen Martie 29, 2010 la 19:37 #

    un ingeras 😉 pe una din fese ;)) sau mai sus de zona fesiera..unde se face adancitura …;) e drept..nu foarte multa lume il poate vedea acolo 🙂

    e drept…esti departe de a fi un ingeras..dar astea is amanunte…

    • analfabetul Martie 29, 2010 la 19:38 #

      hmmm…. ingeras? arata o imagine care ar merge.
      tu crezi ca ma reprezinta un Ingeras?

  2. Gabriella Martie 29, 2010 la 20:34 #

    pei am sa-ti dau eu idei de tatoo, pt ca si eu am vrut sa imi fac unul.Trebuie sa fie ceva de care sa nu te plictisesti niciodata!

    • analfabetul Martie 29, 2010 la 20:35 #

      pai da… ce te retine. dar sa pui si cate o poza daca se poate.
      multam and kiss

  3. alessya20 Martie 30, 2010 la 08:12 #

    Un fluture :)))=))) te gandesti la mine cand il privesti :))

    • analfabetul Martie 30, 2010 la 19:59 #

      draga, as tatua si numele tau daca te’as cunoaste pentru cateva momente. 😀

  4. Raisa Martie 30, 2010 la 10:12 #

    nu`mi place niciunu`

  5. Raisa Martie 30, 2010 la 10:12 #

    mai cautam deci…:)):P

  6. pokerraisse Martie 31, 2010 la 08:05 #

  7. pokerraisse Martie 31, 2010 la 08:09 #

    • analfabetul Martie 31, 2010 la 16:59 #

      e dragut. si unde ai vrea sa’l fac?

      • pokerraisse Aprilie 2, 2010 la 13:57 #

        pe spate:-?…cred ca e pt spate dupa forma:P…see ya;x

  8. Aiacu Paru' Aprilie 2, 2010 la 07:21 #

    Parerea mea, ca si posesoare a doua bucati de tatuaje ar fi : NU ITI FA DELOC!! Cel putin nu unul permanent care orice ar fi, orice ar reprezenta o sa-l porti mereu, chiar o sa te plictisesti de el, unul semipermanent ar fi mai indicat…sa iti faci damblaua!
    Cel mai tacanit tatuaj vazut de mine reprezenta o eticheta gasita pe haine, aia cu o masina de spalat taiata ( nu se spala la masina), nu inalbitor, nu fier de calcat…si un P – doar pentru uz profesional ( exact deasupra zonei inghinale 😀 ( nu am gasit imagine).

  9. ioniboni Noiembrie 15, 2010 la 13:19 #

    Pana la urma, ti-ai facut unul?

    • analfabetul Noiembrie 15, 2010 la 21:21 #

      multumesc, dar nu as pune asa ceva pe mine…
      oi fi eu nebun dar asa nu…

  10. ioniboni Noiembrie 16, 2010 la 05:46 #

    Am glumit, am crezut ca zambesti…

    Uite unul care cred ca ti s-ar potrivi:

    • analfabetul Noiembrie 16, 2010 la 06:42 #

      sa stii ca am ras de ele…
      cat despre acesta din urma…. hmmmmm
      poate mai gasim ceva….
      😀

Lasă un răspuns

