ce fac acum

23 Mar

pai vorbesc prin comenturi cu  joschilotii  aici  si cum mihaela13o aici.

Mai scriu cate un  coment si la mine aici. lucrez la o tema pentru site, ma fute niste erori de cod tot la site. caut niste info despre Load CPU.

am zis ca merg la o cafea de acum 40 de minute, dar se pare ca voi mai intarzia. sper ca pe la 4 sa ajung si eu in pat. maine pe la 7 la munca pana pe la 17.00.

hai ca ma apuc de treaba.

kiss all

6 răspunsuri to “ce fac acum”

  1. mihaela13o Martie 23, 2010 la 23:10 #

    Mă bucur că tu încă faci diferenţa între cifră şi literă (0 şi o) . Distracţie plăcută sau spor la treabă 🙂

    • analfabetul Martie 23, 2010 la 23:13 #

      multumesc.
      gata cu comenturile pe asta seara. ca tipa munca langa mine. dar mai intai merg la o cafea sa imi revin putin. de la 18.00 stau cu ochii in laptop.
      noapte buna. pe maine.

  2. VJ Duuk Martie 27, 2010 la 15:57 #

    Salut!

    Te deranjez pentru un link exchange.Site-ul este la inceput.Eu am experienta in blogging de 1 an si ceva.Am avut 2 siteuri in top 750 zelist sa zicem fiecare cu pr 3.Daca doresti sa ma ajuti pentru inceput probabil pe viitor linkul meu va conta catusi de putin.

    Daca doresti link/banner exchange contacteaza-ma pe YM : muzicologu sau la link : http://veejayduuk.blogspot.com/p/linkbanner-exchange.html

  3. Pucca Martie 27, 2010 la 19:08 #

    sa ai spor cu cafeaua. 😀

Lasă un răspuns

