de ce nu mai scriu despre relatiile mele sexuale

22 Mar

zilele trecute am primit un mesaj de la o cititoare care ma intreba de ce nu mai scriu despre experinetele mele in ale sexului.

pai e simplu. nu mai am ce scrie. ma refer la cele de acum. asta nu inseamna ca nu mai fac sex (doamne fereste), dar nu s-a intamplat nimic deosebit care sa merite scris. de fiecare data la fel. se incepe cu un oral de ambele parti, apoi penetrare si terminare „bucala”. acelasi lucru de fiecare data. ce as putea sa scriu. totusi e o aventura de acum cateva zile despre care am sa scriu in zilele ca urmeaza. trebuie sa astept sa se raceasca putin apele. sunt persoane foarte apropiate mie care citesc blogul si scriind in acest moment as putea face probleme femeiei cu care am fost.

in rest ce sa mai spun… inca am calcaiele aprinse dupa o fata care se tine tare. ba ma vrea, ba nu ma vrea. e frumoasa, inteligenta, e foarte buna de….  (inca nu am incercat-o). de cate ori vorbesc cu ea direct despre noi 2 ma ignora cate o saptamana uneori chiar doua. din toate care le cunosc cred ca e singura cu care in acest moment as dori o relatie si cine stie poate mai mult daca totul e bine. de foarte, forte mult timp imi doresc un copil. toti din jurul meu au copiii mici. ma apuca asa cate un sentiment  ….

dar ce sa fac… desi imi plac femeile foarte mult nu am incredere in ele.

si cu tipa are am avut un pariu sa stiti ca a fost o mare dezamagire. a venit la intalnire cu jumate din hainele cu care vine la munca si munceste cu ele. machiajul lasa de dorit. era super naspa. paraca ea baba cloanta. in fine, am jucat biliard si am facut tot ce am putut sa castig. daca era alta situatia o lasam sa castige. dupa a platit masa si a urmat ce a urmat. pentru o femeie la anii ei care a fost casatorita odata ar trebuie sa stie ceva treaba… dar nimic ma. trebuia sa ii spun eu cum sa se miste, cum sa stea, iar cand trebuia sa schimbam pozitia parca trebuie sa misc un tank. in fine a trecut si asta.

acum vreau sa am putina liniste. azi am vazut-o pe tipa dupa care mi s-a aprins calcaiele. e frumoasa foc. imi batea inima, mai  mai sa nu pot vorbi.  tre sa vad ce fac in privinta asta. nu imi permit sa ma indragostesc de cineva ii este frica sa fie cu mine . de retinut ca ea este intr-o relatie acum care are ceva timp. o sa vad eu ce fac…

in acelasi timp mai est o tipa la fel de destepata, frumoasa, sexy dar e prea departe de mine. sansele sa o vad si sa fiu cu ea sunt cam nule. si daca ar fi ceva sigur nu ar rezista. e prea incapatanata , uneori mai ceva ca mine. nici unul dintre noi nu lasam de la noi si asta e o problema.

mai multe data viitoare.

31 răspunsuri to “de ce nu mai scriu despre relatiile mele sexuale”

  1. joschilotii Martie 23, 2010 la 10:24 #

    Dragule,mai lasă și tu de la tine…până treci puntea!

  2. Gand_licitat Martie 23, 2010 la 13:54 #

    deci ti s-au aprins calcaiele dupa 2 tipe…

    una e aproape, alta e departe. dar de amandoua iti place…

    nu-i a treaba curata, analfabetule… :))))

    pai ce facem? cand te hotarasti? 😀

    • analfabetul Martie 23, 2010 la 18:34 #

      pai…. nici eu nu stiu. amundoua sunt bune. sa vedem de cine ma indragostesc prima data.
      cred ca e o metoda buna de a alege nu?

      • Gand_licitat Martie 23, 2010 la 18:45 #

        da, ar fi un criteriu .

        insa tu de fapt, ce cauti la o femeie? ce calitati?

  3. MIKA Martie 23, 2010 la 18:24 #

    Stii tu cum sta treaba cu alergatul dupa mai multi iepuri!
    Cred ca ar trebui sa-ti canalizezi energia catre ceea ce vrei cu adevarat si sa vezi ce iese ,pentru ca timpul trece ,iar daca iti doresti si un copil,eu zic sa nu mai stai :d .

    • analfabetul Martie 23, 2010 la 18:36 #

      cu adevarat, adevarat nu stiu daca vreau pe cineva. cel putin in acest moment. copil vreau, dar nu cu oricine. trebuie sa fie deosebita cea care imi va face un copil. aaaa si foarte desteapta. si daca se poate sa’i semene ei la inteligenta. ca eu nu prea stau bine la acest capitol.
      :d

  4. vipera Martie 23, 2010 la 19:59 #

    nu intreb cine-s personajele alea cu care ai fost si plm.. cred k a o vaga idee… cat timp esti asa un mare gagicar.. nu cred sa gasesti pe cineva care sa fie pt tine in adv sens al cuv.. si mai ales sa-ti ofere un copil.. cuminteste-te dragule… k sa ai ceva de castigat.. daca nu.. mai viseaza la un copil.. sau infiaza unul.. :)) (kiddn`).. ce sa zik.. experientele tale sexuale intereseaza pe o fata klumea? sau pe una care iti cam bate apropouri si u nu iti dai seama?

    • analfabetul Martie 23, 2010 la 20:30 #

      cum ai dat de mine. ce bataie iti dau. nu am inteles faza asta:
      experientele tale sexuale intereseaza pe o fata klumea? sau pe una care iti cam bate apropouri si u nu iti dai seama?

      • dyanastyl Martie 23, 2010 la 23:49 #

        adica… cine te-a intrebat de ce nu mai scrii despre experientele tale… e vreo admiratoare care te-ar vrea o tura sau vreo fata serioasa care se documenteaza din experientele tale? vad ca ai facut manual de sexologie aici… :))

      • analfabetul Martie 24, 2010 la 17:28 #

        pai eu stiu ce vrea…
        am sa intru de acum si la tine. sigur o sa am ce citit.
        kiss

  5. analfabetul Martie 23, 2010 la 20:07 #

    @Gand_licitat
    pai cam urmatoarele in mare
    – foarte inteligenta
    – eleganta
    -sexy
    -foarte buna in pat
    – activa
    si altele

    • Gand_licitat Martie 23, 2010 la 20:18 #

      mmm….

      astea-s dorintele tuturor barbatilor?…

      nu de alta, da nu-s greu de bifat, in dreptu meu zic ( pfuai, ce parere buna am despre mine ) :))))

      • analfabetul Martie 23, 2010 la 20:26 #

        da…
        faza e ca altii spun ca au aceste dorinte doar ca sa para interesanti. eu chiar le vreau si tin la ele.
        ca nu am avut parte de o femeie care sa coerspunda cu toate cele de mai sus, e alta treaba.
        si iti spun ca e foarte greu de gasit asa ceva. acum nu stiu cat de buna esti tu si daca indeplinesti toate cele de mai sus. daca da, atunci bravo tie.

  6. Gand_licitat Martie 23, 2010 la 20:34 #

    nu-i f greu de gasit, doar tre sa stii unde sa cauti.

    ce-i drept, multe is din cealalta categorie. femeia pe care o descrii tu mai sus, e din categoria „raritati” :))))

    • analfabetul Martie 23, 2010 la 20:38 #

      pai vezi. macar daca am ceva langa mine pentru toata viata sa fie ceva deosebit. sa fiu mandru cu ea. sa am ce invata de la ea. sa ma faca sa devin mai bun la toate. sa fie o provocare.

  7. mihaela13o Martie 23, 2010 la 22:10 #

    Şi tu ce oferi unei astfel de femei?

    • analfabetul Martie 23, 2010 la 22:11 #

      tot ce isi doreste… sau mai bine zis voi incerca sa’i ofer tot ce isi doreste + cam acelasi cerinte.

      • mihaela13o Martie 23, 2010 la 22:30 #

        O femeie cum vrei tu are multe dorinţe dar şi multe aşteptări…

      • analfabetul Martie 23, 2010 la 22:32 #

        asa este. stiu ce vreu si la ce trebuie sa ma astept. sunt sigur ca pot face fata. o viata intreaba m’am pregatit pentru acest lucru.

  8. dyanastyl Martie 23, 2010 la 23:47 #

    :)) nebuneala de om ce esti 😛

  9. ironicblonde Martie 25, 2010 la 21:34 #

    Analfabetule, o femeie foarte inteligenta niciodata nu se va lasa aleasa de un barbat. Ea este cea care alege.Fara exceptii. 😀
    In aceste conditii, ce ne facem?….cum o convingi pe Candidata ca tu esti unicul barbat, langa care merita sa stearga mucii nepotilor comuni?
    Ce plan-uragan aplici, pentru ca tipa sexi, inteligenta, eleganta, activa, etc, samd la care visezi sa ramana cracanata definitiv…. la vederea, auzul, mirosul, vrajeala ta?….Ce ai tu si n-au altii care o vor? 😀

    • analfabetul Martie 26, 2010 la 17:58 #

      foarte bine spus.
      pai nu pot spune ce am eu si nu altii. nu pot spune ce si cum voi face ca sa o conving. stiu doar ca mai intai trebuie sa o vad, cunosc si dupa asta sa fac un plan. nici o femeie nu este la fel, mai ales una inteligenta. dupa ce o cunosc , o analizez putin ca sa imi pot face un plan de bataie. daca imi va reusi sau nu , ramane de vazut.
      oricum ar fi mi’a placut foarte mult comentariu.

  10. pokerraisse Martie 26, 2010 la 08:00 #

    baaaai…tre sa te hotarasti repedeeee:))…:D

  11. ... Martie 27, 2010 la 14:44 #

    Ai grija ce-ti doresti! Nu cere, daca nu esti pregatit sa primesti!

    • analfabetul Martie 27, 2010 la 16:55 #

      sunt pregatit. si stiu faza ¨ai gija ce iti doresti¨ 😀

  12. igaveuponlife Aprilie 2, 2010 la 14:36 #

    Imi aduci aminte de niste reviste vechi.. Infractoarea, de exemplu 🙂

  13. laagatat Aprilie 2, 2010 la 21:22 #

    ti-as face eu un copil, dar eu mi l-am propus la 29 de ani, mai e pana atunci:D…hotaraste daca vrei sa ma astepti 😛

    • analfabetul Aprilie 2, 2010 la 21:23 #

      asta inseamna inca 6 ani. daca e sigur atunci voi astepta. dar sa fie sigur ok?

Trackbacks/Pingbacks

  1. ce fac acum « Analfabetul's Blog - Martie 23, 2010

    […] articole de ce nu mai scriu despre relatiile mele sexualePrincipii… – leapasa de la Mikaechipa facebooksex.euAboutsex analabout me 2Avatar 2009 […]

Lasă un răspuns

