about me 2

18 Mar

Continuare de aici.

pana le la 3 ani to ce era muc de tigara pe jos, il luam si il mancam.  asta fost pana a plecat mama de la tata prima oara. il pandeam cand fuma si cand arunca tigara iemdiat fugeam si  o luam. pur si simplu o mancam. era asa buna…. 😀 . pana le va varsta de 15-16 ani am fost un baiat foarte timid. asta pana cand m’am hotarat sa’i spun unei fete pe care cica o iubeam in secret. era mai mare ca mine, era frumoasa, buna…. na ce stiam eu pe atunci. intr’o seara cand era un chef la scoala am zis sa ii spun ceea ce simnt. am luat un tradafir din curtea scolii si m’am dus la ea. imi facusem de acasa textele si toate alea. in minte mea nu putea sa mearga naspa. in fine, o chem afara, si incep sa vorbesc. faza era ca nici eu nu mai intelegeam ce spuneam. ma facuse rosu ca racu la fata, din maini curgea apa. dupa vreo 5 minute ince aia sa rada asa cu hohote ca sau adunat toti. vin aia curiosi de fire sa vada de ce rade aia ca proasta. eu sateam in facea ei cu trandafirul in mana.  si incepe ea sa spuna : uite ma asta cica ma iubeste de vreo 3 ani in secrete si acum a venit sa imi spuna. dar nu poate lega 2 vorbe. a mai zis ea multe si nevrute, au ras aia de mine de imi venea sa intru in pamant de rusine. nici nu m’am mai dus la scoala vreo 3-4 zile. ei bine dupa acest incident am zis ca trebuie sa termin cu timiditatea si dragostea. si asa a fost. de atunci si pana acum am un tupeu de te da jos de pe kkat.

pe cand aveam vreo 9 ani am fost cu alti doi vecini si varul meu sa furam salcie (lozie-se leaga ciocanii cu ea toamna) de la un vecin care avea multa. era cam rau vecinul nostru.  am ajuns acolo si am icneput sa taiem lozie. cum mergeam asa pe acolo si vorbind in soapta , il vad pe varul me jos la pamant. ajung la el si cand ma uit la bine se impedecase de proptitarul loziei. aceasta cica pazea, dar beuse cam mult si a adormit. acum ne era frica ca o sa se trezeasca si o sa ne spuna al parinti. el ce putea sa ne faca….?  acasa era raul. ce bataie luam … mama. varul meu se imbraca doar cu haine bune.., na avea mai multi bani si fiind dintr’un oras mare era normal. la lozie a mers cu un tricou din asta foarte bun si frumos. toamana fiind pe lozie se pun niste gandaci mici si galbeni. cum era noapte nu am vazut gandacii. dimineata cand sa uitat la tricou si in loc de albastru era galbeni mai sa  ii stea inima. l’am spalat dar degeaba. la fel eram toti si numai pe haine ci pe corp. a durat ceva timp pana s’a luat galbeneala aia.

dupa 90 cand sa desfiinta CAP’ul  caldirele de acolo sau inchiriat sau vandut. s’a facut acolo un depozit de materiale de constructii. eu trebuia sa am grija d el si sa fac curat pe acolo. intr’o zi vine si varul meu . incepem sa ne ciondanim ca de obicei de la dieverse lucruri. nu dureaza mult si incepe bataia.  fiind vara eram doar un panataloni scurti. si va rog sa ghiciti cu ce ne bateam noi…. cu sarma de balot. dadeam cat puteam fiecare in celalalt cu sarma de balot de se incolacea de corp.  dupa ce am rams fara puteri amundoi si  avand corpul plin de urme ne’am oprit, am inceput sa radem  si ne ziceam unu la altul cat suntem de prosti. dupa asta scoate bachetul de Boston si fumam o tigara. 

tot cand eram mic aveam obieceiul sa fug de acasa dimineata si ajungeam seara tarziu. stima ca o sa iau o super bataie, dar cica merita. toata ziua umblam cu soferii de tractoare, cu carutele, mergeam pe la iaz si la garla sa facem baie, ba mai mergeam cu vecinii aia doi la tipa aia mai mare sa ne juca dea doctorita si pacientii . toata ziua umblam blambura.  cand veneam acasa luam o bataie sora cu moarte uneori , dupa care steam pe afara vreo 2 ore.

scuze daca nu coerent in cele ce povestesc. le spun si eu cum imi aduc aminte.

va continua.

14 răspunsuri to “about me 2”

  1. carmen Martie 18, 2010 la 20:58 #

    Funny! Mi-ai descretit fruntea…dar maii cum sa va bateti cu sarma ??? Urmele treceau asade greu si ustura super tare cand tb sa te speli.

    Realitatea de acum mai e asa distractiva??

    • analfabetul Martie 18, 2010 la 21:49 #

      atunci nu stiam. stiu cum este dupa ce te bati cu sarma… si daca ar fi asta cel mai naspa lucru pe care l’am facut.
      😀

  2. laagatat Martie 18, 2010 la 22:01 #

    ce te-a determinat sa-ti faci autobiogarfia?? 😀

  3. Aiacu Paru' Martie 19, 2010 la 09:27 #

    Creste si tu suspansul…aduga un : VA URMA..la fiecare post 😀
    Cred ca exista similitudini in coilaria generatie noastre….oho…chiar am gasit cateva fraze care mi-ar descrie si copilaria mea :)))

    • analfabetul Martie 19, 2010 la 13:51 #

      de acum am sa adaug si „Va Urma”. care sunt acele fraze….? multumesc ca ma citesti.

  4. laagatat Martie 20, 2010 la 19:31 #

    mi-aduc aminte bataile baietilor, mi se pareau inutile si fara vreun rost, acum rad si eu citindu-te si aducandu-mi aminte momente din copilaria mea

    • analfabetul Martie 20, 2010 la 20:21 #

      multte lucruri din copilarie si de dupa par inutile pana in momentul cand te lovesti de o situatie. atunci nu mai sunt inutile.

  5. Gabriella Martie 20, 2010 la 21:56 #


    pentru tine….

  6. Lilydrop. Martie 22, 2010 la 09:36 #

    Eu când eram copilă, fumam mucurile de la ţigări!

  7. vipera Martie 23, 2010 la 20:10 #

    de mic ti-a placut sa mananci mult inseamna :))
    daca pana si mucurile de tigara le haleai
    :))))
    ce copil teribil de nebun ai mai fost

Trackbacks/Pingbacks

  1. Principii… « Michaelas Blog - Martie 19, 2010

    […] saptamana cu ping-uri ,voi ping-ui pe oata lumea:  Achilianu ,Adrian , Alex Mazilu ,Alexandru , Analfabetu, Arte , Barosanescu,Cell61, Brad , Caius , CornelIT , Danette , Filip ,Flavius, Gabriela Savitsky, […]

Lasă un răspuns

