about me 1

16 Mar

m-am gandit sa scriu cate ceva despre mine.

pai m-am nascut acum 30 de ani in august pe 8 dimineata la ora 7.30. in noaptea dinainte sa ma nasc a venit ursita in vis la mama.  in vis eram eu si o fata blonda foarte frumoasa si amundoi purta verighete. mama a intrebat de purtam verighete si cine este ea (doamna care ne pazea).  ea spune sunt ursita lui si cea de langa el e soarta lui.

pe la  5 ani am dat foc la casa. noroc ca mama si bunica mea au fost pe faza si au stis focul la timp.

de la 3 ani am trait fara tata.  tatal meu este un tip care i-au placut 2 lucruri in viata. femeile si bautura.  a fost foarte rau cu mama… va imaginati voi ce chin avea saraca. asa ca atunci cand aveam 3 ani m-a luat pe mine si pe sora mea si a plecat la mama ei.  desigur el smecher cum era si este nu a acceptat si o tot hartuia.  dupa vreo 5 ani jumate o convinge pe mama ca sa schimbat si se impaca. imediat mai apare un copil. ce s-a gandit el ca de ii mai toarna un copil ea nu va mai pleca. dar mama e o fiinta care mai bine traieste singura decat calvarul cu el. aici sa inselat el. la cateva luni dupa ce sa nascut fratele meu mai mic el a devenit acelasi care era inainte. de data asta mama a plecat definitiv.

asa ca dupa ati inteles mai am inca o sora care e mai mica cu 2 ani si un frate mai mic cu 7 ani.

de pe la 6  ani am muncit la CAP. asa era atunci. vanturam si incarcam grau, porumb, faceam curatenie in grajdiuri , cam tot ce era de facut.

la 6 ani stiam toata tabla imultirii , adunarii, scaderii si a impartirii, stiam sa citesc si sa scriu bine. pana in clasa a 8 a am avut diploma de merit la matematica.

pasarica am vazut din frageda pruncie. aveam o vecina mai mare care ne lasa pe mine si inca 2 vecini de aceasi vartsa cu mine sa ne jucam cu pasarica ei. la cateva zile dupa ce ne-a arata-o a zis ca e bine sa o sarutam ca asa se face. si uite asa pe la 6-7 ani am pus prima data boticul pe o pasarica.  tine minte ca incercam si noi sa facem o treaba… dar nu reuseam. ce sa faci cu scobitoarele noastre de copil la 6-7 ani.  tot cu ea m-a intiat cat de cat in ale sexului si tot pe atunci mi-a fost luat in gura prima data cocoselul. lucru manual m-a invatat sa fac un verisor de al meu. tin minte ca erameu , varul meu si cei 2 vecini  pe un iaz unde ne explica varul meu cum se face. frecam noi acolo si cand am vazut ca incepe sa iasa putin as aun lichid uleios m-am speriat. imediat varul meu m-a calmat . a zis ca este normal si ca daca o frec mai tare o sa iasa ceva si mai mare si alb…

curios de fire am fost de mic. in orice ma bagam. am fost un copil problema. de fiecare data cand era i probleme in sat prima data politia venea la mine la poarta si la vecinii mei.

tin minte ca aveam in vecni care avea plantatie de Malai (cel din care se face maturele) si cum noi eram draci de copii din joaca am tainat imtr-o noapte aproape jumate de hectar de malai. si nu de joc si de la mjloc sau mai sus.  i-am distrus aproape toata plantatia. sa vezi ce bataie am luat… o varga de agud ce se mula pe noi care eram in pielea goala.

de fumat tot pe atunci m-am apucat. ii furam tigarile lu bunica (dumnezeu sa o ierte) care fuma carpati.    cate odata se prindea si ma fugarea toata curtea, apoi gradina si pe urma cu ditamai parul incerca sa ma dea joc din mar. aveam un mar mare unde ma suiam ca s anu ma prinda. erau dati cand stateam aproape o zi intreaga in mar de frica sa nu ma bata.

daca v-a placut o sa mai continui cu alt post

kiss alll

18 răspunsuri to “about me 1”

  1. carmen Martie 16, 2010 la 20:42 #

    da dragule…mai baga 🙂 caci e captivant…seamana a creanga(ion) in varianta mai tanara si mai nabadaioasa.

    • analfabetul Martie 16, 2010 la 20:43 #

      ok. o sa mai scriu maine. sper sa fiu cooerent in povestire si sa intelegeti. totul este real….
      :d

  2. Alis Martie 17, 2010 la 16:54 #

    Cel putin interesant ! :))

  3. MIKA Martie 17, 2010 la 19:49 #

    Un „leu” feroce de cand erai mic ….
    Cu focul vad ca te jucai,de ars te-ai ars devreme …ce sa mai zic .
    Conteaza ca ai de ce sa-ti aduci aminte ,un copil cuminte daca ai fi fost….acuma nu mai aveai ce povesti!

    • analfabetul Martie 17, 2010 la 20:45 #

      sa vezi ce va urma.

      • MIKA Martie 18, 2010 la 06:59 #

        Astept …sa postezi si continuarea 😉 …

      • analfabetul Martie 18, 2010 la 16:13 #

        desigur… doar sa am timp.
        hai ca o sa scriu acum… sa verifici in 30 min.

    • 204 Iulie 2, 2010 la 13:57 #

      Merci …frumos, dar nu l-am cetit tot, că e stuf mult . Bre la fiecare comentariu trebuie să bifez chestia cu ….emaiul , că doar l-am pus la urmărire !

      • analfabetul Iulie 3, 2010 la 14:58 #

        nu ai avut nici un coment aprobat si de asta. de acum nu cred ca va mai fi asa. multam de comentarii.

  4. mihaela13o Martie 18, 2010 la 20:31 #

    Eşti atât de natural în scriere… Îmi place mult cum expui 😀

    • analfabetul Martie 18, 2010 la 21:59 #

      multumesc. si eu ma gandeam ca nu o fac bine….
      le scriu cum imi aduc aminte. nu prea le am eu cu explicatul.
      multumesc.

  5. laagatat Martie 20, 2010 la 19:22 #

    copilarie, dulce copilarie…. si eu la 5-6 ani stiam tabla inmultirii, sa citesc si alte bazaconii 😀
    de la 3 anisori eram prin gradina cu bunica, la 6 am inceput sa gatesc, la 7 eram bucatar sef deja :D:P si restul treburilor pe la sat imi sunt cunoscute, chiar daca tipam pe atunci, acum imi aduc aminte cu placere si stiu ca am avut multe de invatat pe seama muncii de la tara…o copilarie frumoasa, ce sa mai atata vorba 🙂

  6. online Martie 21, 2010 la 23:19 #

    Da, probabil, de aceea este

  7. vipera Martie 23, 2010 la 20:06 #

    ce dement esti..de mic… :))))

  8. Ciprian Iunie 22, 2010 la 12:41 #

    Si acum cu ce te ocupi? Sau asteptam si restul povestirii?

  9. 204 Iulie 4, 2010 la 07:27 #

    ……………ăăăăăăăăăăăăăăă, mai este şi chestia, să-mi aduc aminte unde am comentat, că setările mele e cocostîrci pi ingliş şi-s varză. Mă ameţeşte trestia asta cu mailul, că nu-s obişnuit să deschid ACEST mail ! În ultima lună cred că am greşit de vreo 20 de ori . Am probleme cu setarea blogăriei , dar mă ajută ….poate ….interesatele !

Trackbacks/Pingbacks

  1. about me 2 « Analfabetul's Blog - Martie 18, 2010

    […] articole about me 1sex analPlatforma facebooksex.eu – detalii demovaci, oi, catele si magari sfarsitul lumiiObligat de […]

Lasă un răspuns

