3 luni de blog….

5 Mar

dupa cum stiti am inceput acest blog intr’o peioada mai urata pentu mine. tocmai fusesem paasit de femeie pentu altul. asa ca m’am gandit ca aici e locul cel mai bune sa ma exteriorizez putin, asta ca sa nu inebunesc. since nu ma asteptam sa fiu citit sai asa bine primit.  pot spune cu mana pe inima ca aceasta comunitate de pe wordpess este cea mai buna , mai cool sau mai veti voi din intreaga lume.

nu ced ca am sa va pot multumi vreodata pentu ceea ce ai facut pentru mine. foarte multi dintre voi sunt niste prieteni foate buni, chiar daca nu ma cunoasteti cu adevarat.

in tot acest timp am mai descoperit un lucu foate cool. wodpess este cea mai buna metoda de agatat. nu iti trebuie cine stie ce…  , doar scrie bazaconii, catea intamplarii si etele vin garla…..

asa ca o mica statistica

– 13,151 hits

– 164 de posturi

– 1007 comentarii si 68 spam

– o medie de 150 hits pe zi

pentru un tip care ae mari probleme gamaticale si un mare mincinos zic eu ca e foarte bine.

multumesc celor care ma cietesc, care comenteaza , etc.

mulutumesc celor care sau implicat in proiectul facebooksex.eu care sper eu sa fie gata in cateva zile…

ce mai pot spune…

sper ca intr’o buna zi sa pot ajuta si eu pe altcineva la fel cum m’ati ajutat voi pe mine.

Multumesc din >INIMA .

4 răspunsuri to “3 luni de blog….”

  1. laagatat Martie 5, 2010 la 23:17 #

    ce usor te lasi pacalit de aparente:D:P

    • analfabetul Martie 5, 2010 la 23:20 #

      nu inteleg exact la ce referi. dar pentu mine conteaza ca am trecut mai usor prin momente grele din viata mea.

      • laagatat Martie 7, 2010 la 02:11 #

        ma bucur ca ai reusit sa treci de momentele grele…:*
        am inclinat coment pentru afimatia…”am mai descoperit un lucu foate cool. wodpess este cea mai buna METODA DE AGATAT. nu iti trebuie cine stie ce… , doar scrie bazaconii, catea intamplarii si etele vin garla…..” 😀 😛

  2. Lavinnia Martie 6, 2010 la 10:56 #

    Te citesc cu placere , imi place ce scrii , tine-o tot asa 😀

Lasă un răspuns

