bani, femei si calatorii

3 Mar

mai multi amici au fost la o femeie sa le ghiceasca in cafea. ei spun ca le’au spus numai lucruri pe care numai ei le stiau . asta ca sa arate femeia cat de buna este. dupa ce au laudat’o bine m’am gandit sa mer si eu. asa ca azi am fost la acea femeie si am beut o cafea, m’am gandit la 2-3 lucruri, am lasat zatul sa se usuce si am trecut la ghicit.

mi’a o ramada de chestii vreio jumate de ora. din toate astea a reiesit ca voi avea multi bani, femei la greu si voi calatorii mult in acest an. chiar mi’a zis un nume la o tipa care suspina dupa mine. cica o chiama carmen si o voi cunoaste in 2 puncte….(asa se exprima ele. poate insemna 2 zile, 2 luni, 2 ani).

se pare ca 2 din cele 3 dorintele ale mele se vor indeplini foarte curand…

asa ca voi astepta sa vad ce si cum se intampla….

faza este ca eu in viata mea am fost la multe din astea…  dar de la nici una nu s’a adeverit nimic.

kiss all

15 răspunsuri to “bani, femei si calatorii”

  1. Aiacu Paru' Martie 4, 2010 la 06:21 #

    Vaiiii, Mama Omida a emigrat in Spania??!! Vaiii, doamne, si eu acum unde ma duc sa-mi ghicesc viitorul incert, sunt nenorocita pe viata!
    😆 potoleste-te cu prostiile, arunci banii pe fereastra!

    • analfabetul Martie 4, 2010 la 17:17 #

      da nu mi’a luat bani.
      e gratis…
      aaa si a mai zis ca nu ma voi casatori niciodata…
      nu sunt omul pentru asa ceva.
      😀

  2. admyranda Martie 4, 2010 la 16:27 #

    Au facut niste colegi de-ai mei un material cu vrajitoarele astea si a fost ceva de pomina! Una le-a cerut o gaina, sa poata incepe „lucrarea”… 🙂 Si cum colegul nu a dus (de unde naiba sa si duca…), l-a amenintat ca nu va mai fi bun de femei :))
    Acum, asteptam sa vedem 🙂

    • analfabetul Martie 4, 2010 la 17:17 #

      pe alea le stiu si eu. stiu cum functioneaza.
      nu sunt atat de prost zic eu…
      😀

  3. MIKA Martie 4, 2010 la 18:32 #

    Ai ajuns la vrajitoare?
    Am fost o singura data in clasa a 12 ,cand eram in vizita la cineva la Valcea (acea zona cica este plina de femei de genul)
    Mi-a spus multe adevaruri din trecutul meu ,dar si cateva din viitor .Imi daduse mai multe vesti bune ,dar 2 proaste care m-au daramat .Una dintre ele a fost ca s-ar putea sa-l pierd pe tata si ca va face o interventie pe cord .Dupa cateva luni se adeverise ceea ce mi-a spus,tata facuse un preinfart si dupa acest lucru a avut o interventie pe cord pentru a-i pune un stand .De atunci am preferat sa ma surprinda viitorul ,decat sa-l stiu si sa traiesc cu grija.
    Esti un norocos ,tine-o tot asa.

    • analfabetul Martie 4, 2010 la 18:47 #

      asa ziceam si eu…
      acums a vad cat adevar a spus femeia….
      :d

  4. theodora0303 Martie 4, 2010 la 19:07 #

    De fapt de ce te-ai dus la ghicitoarea aia? 🙂

  5. Alina Martie 4, 2010 la 19:20 #

    Poooi, vad ca de mai multe ori nu ai avut ce face si asa…din curiozitate 😛

    • analfabetul Martie 4, 2010 la 20:06 #

      cuiozitatea si plictiseala asta o sa ma omoare intr’o buna zi…
      😀

  6. Alex`andra Martie 4, 2010 la 20:09 #

    Carmen sau nu, tot tre` sa pice una, nu ?!

    • analfabetul Martie 4, 2010 la 20:23 #

      asta asa este.
      cica pe aceasta carmen o sa o plac si eu foarte mult. acum sa vedem daca va fi si ce va fi de capul ei…
      😀

  7. carmen Martie 5, 2010 la 22:21 #

    🙂 numele meu e carmen …doar ca ne cunoastem 😉

    poate macar putine chestii din ce a spus tanti aia se vor indeplini, ar fi frumos sa intre o ea in viata ta si sa te faca fericit.

  8. carmen Martie 5, 2010 la 22:37 #

    revin…am tot citit pe blog si cred ca te-am confundat… GALATI, ca si oras ..iti este cunoscut ?

    • analfabetul Martie 5, 2010 la 23:19 #

      da, foarte. da un mail sa vorbim… sa vad de unde ma cunosti.
      cunosc multe fete cu acest nume…

Lasă un răspuns

