provocare

1 Mar

acum 3 zile am cunoscut o fata la biliard. dupa ai multe discutii m’am intrebat daca sunt buna. eu am raspus : ¨asa si asa¨. atunci fata a zis ca sa facem cateva partide intr-o zi si care pierde face cinste cu o cina.

am zis ok. dupa asta m’am interesat putin depsre ea. am aflat ca de o duci la o cina va fi garantat in patul tau. deci totul e bine pana acum.

faza este urmatoare: sa castig sau sa pierd?

15 răspunsuri to “provocare”

  1. eu Martie 1, 2010 la 16:52 #

    eu zica sa pierzi la joc 😉 🙂 dar sa faci tu cinste cu cina, ca si un gentleman ce esti si poate nu o sa mai vezi langa tine doar ragalii 😉 🙂

    • analfabetul Martie 1, 2010 la 16:56 #

      asta e interesanta prin felul cum mi’a atras atentia. crezi ca e mai presus fata de celelalte.

      si plus de asta am invatat ceva de la tipa.
      ¨atunci cand fata are mai multi bani ca tine, niciodata sa nu bai mana in buzunarul tau¨

      • eu Martie 1, 2010 la 17:00 #

        ai vazut ca-ti surade norocul ?
        acum depinde numai de tine !
        mult succes !
        si sa ne dai vesti bune ! 🙂

      • analfabetul Martie 1, 2010 la 17:01 #

        garantat am sa scriu dupa ce se intampla….
        thk.

  2. CornelT Martie 1, 2010 la 18:57 #

    castiga ca oricum tb sa plateasca ea…asa ca stoarce tot ce se poate…. :))))

  3. Lavinnia Martie 2, 2010 la 04:07 #

    Hai ca’s curioasa ce faci ! 😀

  4. Dianne Martie 2, 2010 la 05:35 #

    Nu fii misogin! Chiar daca unde esti tu nu se serbeaza, nu uita ca saptamana asta tre sa faci toate poftele unei femei 😛

    • analfabetul Martie 2, 2010 la 17:45 #

      hmmmm
      nu stiam ca celor ca mine li se spun misogini….
      :D:D:D
      cat despre facut toate poftele…. este ea buna dar nici atata de buna incat sa’i fac toate poftele…
      😀

  5. admyranda Martie 2, 2010 la 15:54 #

    Foarte tare si interesat 🙂
    Abia astept detalii!!

  6. admyranda Martie 2, 2010 la 15:54 #

    Interesant, scuze, cu „n” 🙂

  7. Leusor Martie 3, 2010 la 21:50 #

    Eu nu cred ca se va intampla nimic .
    In primul rand vei lua bataie la biliard, vei plati masa apoi vei merge singur acasa.GARANTAT 100% .

    Tot ce ai auzit sunt vorbe grele.

    • analfabetul Martie 3, 2010 la 22:01 #

      hmmm
      tare as vrea sa iti dau dreptate, dar nu pot.
      1. ea a venit cu ideea. asa face cu toti pe care’i vrea. ii plac provocarile…
      2. chiar sa spunem prin absurd ca dupa ce termina o sa vrea sa plece acasa siur voi asi o metoda sa o duc la mine acasa…
      3. garantat voi castiga la biliard.
      4. inainte sa incepem sa jucam voi face cateva sugestii care sa imi asigure un drum liber catre pasarica ei…

      dar vom trai si vom vedea.

  8. Octav Martie 12, 2010 la 10:01 #

    asta era pe 1 martie.. cum s-a terminat provocarea pana la urma? 🙂

    • analfabetul Martie 12, 2010 la 18:51 #

      trebuia sa fie sambata trecuta, dar am amanat-o pentru ca am avut alta petrecere…
      acum sa vad ce timp liber am si am sa o reprogramez.
      oricum va anunt.
      ultima ora cand am vorbit cu tipa mi-a spus ca de o scot din casa pana dimineata la 9 nu vrea sa intre in casa ei….
      :d

  9. pokerraisse Martie 12, 2010 la 12:58 #

    ce`ai facut pan` la urma?:>

Lasă un răspuns

