te vreau, ba nu te vreau, esti barbatul vietii mele, ba stai ca nu e asa

15 Feb

oare tu cati ani crezi ca am mai domnisoara….?

vrei sa ma futi odata? atunci spune simplu si direct. nu ma lua cu moarte caprioare 532838383. e penal pe bune. din pareta unui barbat mai inteleg ca te i-a cu zaharelul si moartea caprioare, dar din partea unei femei ma astept la mai multe. mai ales din ce spune reiese ca stie ce vrea.

stii, te iubesc, tu esti viata mea, te vreau ptr toata viata. peste cateva zile revii si spui ca de fapt e altceva, dar tot mai vrei s ane futem 1-2 ori asa din curiozitate.

da tu ce crezi ca sunt? un disperat de ala care vede putza odata la o luna su mai rara? nu draga nu e asa. da… trebuie s arecunosc ca ai avut un mod foarte original de abordare.  dar restul ce ai facut dupa ….. a facut ac acea abordare sa nu mai conteze.

viata e scurta draga mea. vrei ceva pui mana si iti ei sau faci tot posibilul sa ai. daca ai inceput pe o cale urmeaz-o. nu schimba macazul la fiecare 100 de metri. in acest caz nu faci decat sa te indepartezi de la obiectiv.

pacat…. ar fi fost ceva frumos… dar ai dat cu parul in balta….

12 răspunsuri to “te vreau, ba nu te vreau, esti barbatul vietii mele, ba stai ca nu e asa”

  1. MIKA Februarie 15, 2010 la 20:00 #

    Parca nu stii cun sunt unele femei ….

    • analfabetul Februarie 15, 2010 la 20:57 #

      pai stiu ma, dar se intampla sa mai surprinda cate una…
      😀

  2. eu Februarie 15, 2010 la 20:33 #

    dar pe cine esti atat de suparat ? … doar nu s-au terminat fetele ? 🙂

    o seara frumoasa ! 🙂

  3. eu Februarie 15, 2010 la 20:35 #

    dar cine te-a suparat atat de tare ? doar nu s-au terminat fetele ! 🙂

    o seara frumoasa ! 🙂

    • analfabetul Februarie 15, 2010 la 20:58 #

      nu e vb ca sau terminat mah… e vb de faptul ca una spui si de fapt esti altceva…
      femei sunt garla

      • eu Februarie 15, 2010 la 21:20 #

        eu te inteleg perfect … am spus-o si eu doar asa…
        poate a mai reflectat ea putin asupra temei abordate de voi doi si simte ea ca nu e pregatita sa ia o decizie atat de importanta; poate ii este teama de o eventuala respingere din partea ta; poate ca se simte mult prea inocenta in asumarea unor responsabilitati 🙂

      • analfabetul Februarie 15, 2010 la 21:46 #

        omule daca ai stii cata dreptate ai.
        parca ai citit gandurile.
        dupa o discutie cu ea a reiesit cele spuse de tine mai sus….
        wow

  4. mihaela13o Februarie 16, 2010 la 06:45 #

    Sau poate obiectivul ei nu eşti tu, ci ea şi a vrut doar să-şi demonstreze ei ceva 😉

  5. Dianne Februarie 16, 2010 la 07:02 #

    Parcă n-ai şti că mai sunt şi femei nehotărâte! 😛

  6. Aiacu Paru' Februarie 16, 2010 la 10:08 #

    Mah draga, cu paru’ nu are cum sa dea, ca paru e la mine si-l pazesc grijulie! 😛
    Pana una alta, chill, nu complica lucrurile inutil!

  7. Pucca Februarie 16, 2010 la 12:04 #

    m-am mutat pe http://www.iarnatuestimareamea.ro ..te-am adaugat deja la blogroll, te rog sa imi modifici si mie link-ul la blogroll. 🙂 anunta-ma pe blogul nou cand ai modificat. multumesc >:D<

  8. alessya20 Februarie 16, 2010 la 13:12 #

    femeile astea 😦

Lasă un răspuns

