acelasi lucru peste tot

10 Feb

dupa cum bine stiti m-am mutat si ca orice om care stie ce vrea si ce are nevoie am fost la compania de internet care imi furnizeaza netul sa-i intreb daca ai retea acolo unde ma mut.

mi-au spus ca da, si ca nu va nici o probleme de conectare.

ei bine ma mut si merg la ei sa vina sa imi puna netul. supriza mare. cand ajung acolo imi spune ca nu au retea si ca nu va putea sa imi puna net mai repede de 2 luni. imi venea sa inebunesc, s ale dau cu ceva in cap. le spun ca acum cateva zile mi-au spus ca se poate nici unul nu recunostea si acum mai vrea sa le platesc netul si pe luna asta, desi nu am beneficiat de el.

dupa ce m-am mutat am aflat ca nu am lumina conectata sai trebuie sa fac contract cu o firma ptr asta. merg la aia si imi spun ca peste 5 zile pot sa ma conecteze.  am avut noroc de cumnatul meu care cunoaste multa lume si m-a conectat intr-o zi.

cred ca am contactat peste 10 firme de net de aici care sa ma conecteze si nici una nu `poate mai repede de 30 de zile. abia azi am vorbit cu o firma care spune ca ma poate conecta in 10 zile. acum s a vedem ce va fi.

la munca mea comunitara e bine. numai fumei si a 4 -a zi am inscris.  luni am avut o tentativa sa ma combin cu una de acolo care e combinata la randul ei cu unul de vreo 10 ani. dar se pare ca s-a razganditi azi. se pare ca un fumei de acolo i-a facut capul mare si acum nu mai vrea .

in fine…. mai multe de scris, dar sunt de la un net cafe si se duce timpul.

mai multe am sa scriu cand imi pun net sau cand daca ii pune lu sora-mea mai repede atunci voi mai intra de la ea.

9 răspunsuri to “acelasi lucru peste tot”

  1. Aiacu Paru' Februarie 11, 2010 la 10:02 #

    Hai sa te vedem odata stabilit, sa stii si tu una si buna!
    Si zi asa mai papushe, stai pe intuneric? Esti romanticos la lumin alumanarii? 😆

    • analfabetul Februarie 11, 2010 la 16:33 #

      da…. ce sa spun… reomatism nu gluma.
      acum am lumina, astept netul….

  2. Gabriella Februarie 11, 2010 la 11:19 #

    😦 ce naspa asa tarziu sa i.ti bage net..

  3. Leusor Februarie 11, 2010 la 17:43 #

    Buna,
    Am vazut blogul tau si mi-a placut foarte mult. Am vazut cateva posturi interesante. Cred ca ar trebui sa scrii ceva mai mult despre copii.
    Mi-as dori sa facem schimb de linkuri .
    Nume :Leusor
    Blog : http://www.leusor.ro
    Eu te-am adaugat deja pe blogul meu .
    Multumesc de colaborare .

    • analfabetul Februarie 14, 2010 la 16:06 #

      hmmm
      sa scriu despre copii. oare ce as putea sa scriu eu? sa le zic cum sa se fereasca de sex sau cum sa faca sex protejat. dar am sa ma gandesc la un articol si am sa notific ca e ptr tine. 😀
      esti al blogroll
      multam

  4. Dana Februarie 12, 2010 la 09:26 #

    Ha..eu am noroc vecinul cu wireless inca e darnic 🙂 bafta!Caldura ai ? 🙂

  5. laagatat Februarie 12, 2010 la 09:55 #

    ….dar apa ai? 😀

    • analfabetul Februarie 14, 2010 la 16:04 #

      asta am. destula… chiar.
      faza e ca am atat de multe aerisiri in casa ca de vreau sa ma usuc la cur pur si simplu stau aplecat 30 sec si gata… 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. La un an şi o zi… « Mihaela13o's Blog - Februarie 12, 2010

    […] M-a lovit arcul unui vers “fanastică minciună e viaţa” dar realizez curând că acelaşi lucru e peste tot şi nu avem dreptul să frângem aripile nemărginite ale unei dragoste mai puternice decât […]

Lasă un răspuns

