torrent site

31 Ian

dintr-o joaca si o gluma pot spune asa cu un amic de al meu m-am gandit ca tot din martie sa dau drumul la un site de torrent.

pentru a avea succes am nevoie de minim 10 uploud-eri care sa stie sa fac un torrent si sa aiba o viteza minima de 1.5 mega la uploud.

cei interesati pot lasa mesaj mai jos.

4 răspunsuri to “torrent site”

  1. theodora0303 Ianuarie 31, 2010 la 19:32 #

    Lasa si tu mai multe amanunte sa inteleaga si cei care se pricep mai putin sau deloc. 🙂
    O seara buna!

    • analfabetul Ianuarie 31, 2010 la 19:45 #

      pai un site d torrnet cum sunt altele. de unde poti sa descaraci orice vrei tu. Free desigur.
      eu caut pe cei cu viteza buna care sa urce materialele pe server ca tu sau altii sa le puteti descarca.
      😀

      • theodora0303 Ianuarie 31, 2010 la 19:54 #

        Asta cu viteza foarte buna este relativa.
        Eu ar trebui sa am viteza mare ca am abonament special la RDS. Am momente ca imi vine sa arunc calculatorul pe geam asa de incet merge netul . 😦
        Ideea este super.

      • analfabetul Ianuarie 31, 2010 la 20:00 #

        pai atunci o sa fii UP daca vrei. te anunt cand e gata.
        😀

Lasă un răspuns

