tristete vs fericire

30 Ian

azi nu stiu ce am. nu prea ma simt bine.  chiar nu gasesc un motiv. de cand am ajuns acasa am tot citit cateva posturi unde am vazut multa durere si tristete dar si multa dragoste, iubire.

stai si te gandesti cum e lumea asta. unii nu mai pot de durere si altii nu mai pot de fericire.

dupa asta stai si te gandesti la tine.  unde te afli tu in acest moment. si te gandesti si iar te gandesti. nu te poti decide. dimineata era fericire . te gandeai la planurile care le aveai azi, acum e tristete si tot ce avea programat parca pare lipsit de sens.

uneori ai sperante si ca totul va fi bine, dar se intampla ceva care iti da peste cap tot ce sperai. oare noi oamenii cum avem capacitatea de a trece prin atatea stari, cum putem sa facem fata problemelor, cum putem sa ne ridicam si sa mergem mai departe, cum putem face fata atator sentimente care ne inunda minte.

acum am trecut de la vocal tehno la ambient. parca e mai potrivit . dar in acelasi timp parca te maltratezi singur. hmmm

sunt cateva fete in lista mea de blog care au avut de suferit mult in viata lor. unele inca mai sufera in acest moement. ma intreb cum au reusit. si ma gandesc iar la mine. nu sunt singur , mai sunt altii care au suferit, care au fost arucati la pamant, dar prin minune au reusit sa merga mai departe. oare cat vom putea continua asa. oare de cate ori mai putem sa o luam de la inceput? eu unul simt ca nu mai pot. cred ca nu voi mai risca. ma simt bine acum (nu in acest moment), in situatia in care sunt. am ajuns sa cred ca e mai bine singur.  daca ai nevoie de putina zbenguiala te duci undeva, culegi si  mergi acasa. ai facut treaba si dupa asta singur. asa te feresti de multe neplaceri. desigur poate parea lasitate, dar in opinia mea mai bine las decat sa mai sufar inca odata. nu cred ca as mai avea puterea sa ma ridic. as deveni o umbra si in cele din urma , umbra imi va lua locul. cine stie. poate se va descurca mai bine ca mine.

desi rad si par fericit toata ziua atat la munca , cat si in timpul liber, realitatea e cu totul alta. nimeni nu cred ca va stii vreodata  ce este in sufletul meu.

am ales odata sa ma deschid in fata unei persoane si nu cred ca a fost o decizie buna. desi la inceput asa parea.

stiti faza aia: te roade ceva pe suflet si ii spui ce te roade si ea …. ori se face ca nu aude ori spune ceva de genul:  ce frumos e cerul….

azi nu cred ca mai ies nicaieri… ma uit la filmele din laptop care ma asteapta de o luna de zile.

va pup pe toti.

va recomand sa ascultati aici:

Chillout Dreams – D I G I T A L L Y – I M P O R T E D – relax to the sounds of dream and ibiza style chillout

http://72.26.204.18:6336

6 răspunsuri to “tristete vs fericire”

  1. alessya20 Ianuarie 30, 2010 la 18:47 #

    La mine acum e tristete vs fericire vs raceala 🙂
    Tristetea trece , se instaleaza fericirea , dragostea apoi suferinta … e un cerc vicios; important este sa te mentii pe linia de plutire si sa fii increzator , sa o iei de la capat,cu zambetul pe buze si speranta in priviri de fiecare data >:D<

    • analfabetul Ianuarie 30, 2010 la 19:03 #

      si daca toate astea sau repetat de N ori ce faci? cata putere crezi ca are omul?

  2. eu Ianuarie 30, 2010 la 20:26 #

    Cunosc sentimentul de tristete coplesitoare pe care-l ai acum… de nenumarate ori l-am simtit, chiar si in momentul de fata… dar eu incerc sa imi caut fericirea in lucrurile marunte… nu ma gandesc niciodata la cat de bine o duce X sau Y , sau sa fac o comparatie intre Z cu mine … ma compar doar eu cu mine… daca astazi mi-e putin mai bine decat ieri, inseamna ca am facut un progres … daca nu, acest lucru ma motiveaza sa lupt pentru a castiga ceea ce am pierdut ieri, fara sa pierd nimic din ce pot castiga astazi ( nu ma refer la bani )

    pe mine ma incarca pozitiv ascultand muzica… si incerc sa ma gandesc numai la lucrurile frumoase care le-am intalnit in viata mea…

    concluzia mea e ca nimanui nu-i pasa daca esti trist, asa ca la fel de bine poti sa fii fericit…

    O seara frumoasa ! 🙂

    • analfabetul Ianuarie 30, 2010 la 21:02 #

      concluzia mea e ca nimanui nu-i pasa daca esti trist, asa ca la fel de bine poti sa fii fericit…

      foarte adevarat….

  3. Dianne Februarie 1, 2010 la 07:45 #

    Nu e tristete, e o stare din asta aiurea…..o stiu si eu, been there, done that. Poate ca uneori iti doresti sa fii singur, toti avem momente, dar la un moment dat iti doresti sa te trezeasca cineva dimineata, sa ai cu cine sa iti bei cafeaua si sa rada de moaca ta de somnoros, sa va certati cine intra primul la baie si sa se enerveze pe tine cand iti arunci hainele peste tot prin casa……etc….sunt multe astfel de lucruri pe care toti le dorim. Intr-o zi se vor intampla toate astea. Si eu cred ca toti avem puterea de a ne ridica de fiecare data cand cadem rau de tot, pentru ca cele mai rele lucruri prin care trecem au puterea de a scoate tot ce e mai bun din noi.
    Azi maine se face un an de cand sunt singura, un an in care m-am regasit, un an in care nu am vrut sa aud nici macar de un barbat, nici macar pentru sex.
    Am avut nevoie de timpul asta pentru a ma putea impaca eu cu mine si pentru a-mi stabili prioritatile si acum sunt pregatita pentru orice, mai rau decat mi-a fost nu are cum sa imi fie.
    Am revenit de ceva vreme pe drumul bun din nou si imi vad de ale mele, intr-o zi va aparea si el, dar nu cand vreau eu, ci cand va fi momentul potrivit.
    Multi suntem in aceeasi oala, dar orice lucru ni se intampla cu un scop, nimic nu e intamplator.

    • analfabetul Februarie 1, 2010 la 20:35 #

      cata dreptate ai.
      dupa cum am zis.. esti o fata deosebita.
      ce ai descris tu mi sus mi s-a intamplt de prea multe ori. eu stau si ma gandesc oare cate putere o sa mai am? imi este teama de ziua cand nu voi mai putea sa ma ridic.
      dar o vorba inteleapta a unui conducator Tokra. „Ne vom gandi cum trece puntea atunci cand vom ajunge la ea”
      asta ma face sa nu ma mai gandesc la acea zi si ma facea sa uit de ea.

Lasă un răspuns

