la fel peste tot

29 Ian

azi dimineata cand ma duceam la munca am auzit la radio ca un om a fost arestat. nimic deosebit pana aici.

un hot a intrat in casa lui sa fure. omul sa trezit si l-a prins. desigur ca l-a altoit putin nu?

a ve nit politia si l-a luat. dupa ce a fost dus la politie hotul a facut plangere impotriva celui care voia sa-l fure. acum omul nostru in loc sa fie laudat ca a prins hotul e la inchisoare ca la batut pe hot.

crede-am ca numai in romania se intampla asa ceva, dar se pare ca peste tot e la fel…

sa inteleg ca eu care am familie si am muncit o viata intreaga sa am ce imi trebuie in casa, atunci cand vine hotul sa stau sa ma uit la el cum fura si abia dupa asta sa sun la politie. sa-l caute astia cu o armata de oameni si tot nu o sa-l gaseasca. desi el e la barul din coltul politiei.

8 răspunsuri to “la fel peste tot”

  1. eu Ianuarie 29, 2010 la 18:32 #

    Buna analfabetu ! 🙂

    De ce sa fie arestat proprietarul ? Doar putea foarte simplu sa invoce legitima aparare … probabil nu a avut un avocat bun 🙂

    Apropo de cum isi face justitia treaba iti spun o poveste adevarata…
    Intr-un oras din Romania : Doi amici merg pe strada, glumesc intre ei si rad mai zgomotos… Culmea e ca radeau cu o pofta nebuna de nu mai puteau merge, s-au oprit si radeau in hohot …
    Dar, din pacate nu s-au oprit intr-un loc potrivit ci tocmai langa doi politisti care erau atat de preocupati sa-si faca treaba incat rasul celor doi tipi i-a deranjat foarte tare, atat de tare incat au fost legitimati si pe loc li s-a intocmit dosar penal pentru conturbarea linistii publice… normal ca instanta de judecata a fost atat de consecventa in solutionarea acestui caz foarte ” grav ” de altfel, incat si-au unit toate fortele si au rezolvat cazul … la finalul procesului cand s-a dat sentinta, inculpatul X a primit o amenda usturatoare ( nu mai retin suma si nu vreau sa mint , dar una foarte mare ) pentru ca el radea foarte tare… iar inculpatul Y a primit 30 de zile de detentie cu obligatia de a le executa si la fel ca si amicul lui o amenda usturatoare pentru ca il facea pe celalalt sa rada si ca a facut totul cu premeditare intr-un mod deliberat…
    iti dai seama ? :))) :)))

    Si sa mai aducem noi acuzatii justitiei ca nu-si face treaba … uite acest caz ” foarte grav ” de altfel l-au rezolvat foarte repede :))) :)))

    nu am mai scris de mult un comentariu pe blogul tau pentru ca pur si simplu nu am vrut sa te deranjez , dar zilnic te citesc, sper sa nu te superi acum OK? …. dar citind acest caz prezentat de tine, mi-am amintit si eu de acest caz ridicol de altfel, pe care ti l-am prezentat mai sus 🙂

    O seara frumoasa ! 🙂

    • analfabetul Ianuarie 29, 2010 la 18:42 #

      omule a invocat saracul legitima aparare dar nu a fost destul. la fel au fost si prin romania destule de astfel de cazuri.
      inca odata iti spun: nu ma deranjezi deloc. poti spune orice vrei si cand vrei. poti chiar sa ma injuri daca iti face placere. nu ma supar. am eu altele in viata de zi cu zi care ma supara destul. ma mai supar si aici.
      😀

      • eu Ianuarie 29, 2010 la 19:14 #

        Asa e… sunt destule cazuri cand gravitate a faptei este nesemnificativa iar pedeapsa pe care trebuie sa o ispaseasca un inculpat este fantastica .

        Culmea e ca, aceste cazuri care nu aduc prejudicii statului sau unei persoane fizice intotdeauna se rezolva in termene scurte iar pedepsele sunt exagerate iar alte cazuri foarte grave la propriu sunt amanate ani de zile pana cand cazul se claseaza…

        Iti multumesc pentru invitatie si primire, eu nu am sa te injur niciodata pentru ca nu ma caracterizeaza acest gen de abordare si pentru ca in vocabularul meu nu au loc obscenitatile si vulgaritatile… cred ca ai remarcat acest lucru…

        ma bucur ca nu esti suparacios…

        o seara de la superlativ in sus iti doresc ! 🙂

      • analfabetul Ianuarie 29, 2010 la 19:27 #

        era doar un fel de a spune faza cu injuratul.
        nu stii : daca furi o gaina faci 15 ani de parnaie, daca furi 1 miliard faci 6 luni cu suspendare

  2. Dana Ianuarie 30, 2010 la 15:00 #

    AAhhhhh pai nu mi se pare nimic neobisnuit! Asa e la noi! de ce te mai miri ?

    C’mon : P

    • analfabetul Ianuarie 30, 2010 la 15:32 #

      pai ma gandeam ca prin alta parte o fi mai diferit.
      dar m-am inselat.

  3. Dianne Februarie 1, 2010 la 07:47 #

    Eu stiu ca in UK asta e lege. Daca vine hotul la tine in casa, nu ai voie sa ii faci nimic, suni la politie si astepti. Se pare ca si la tine tot asa e. legi tampite………

    • analfabetul Februarie 1, 2010 la 20:37 #

      mi se pare o prostie o astfel de lege. adica eu care am muncit din greu sa agonisesc tot ce am, eu care trebuie sa am grij de siguranta familiei mele sa stau sa ma uit la unul cum ia totul si sa sper ca politia il va gasi? si daca il gaseste ce fac? el se duce la puscarie. dar trauma gamiliei mele si bunurile mele cine mi le da/repara?

Lasă un răspuns

