de luni incep munca voluntara

28 Ian

azi am fost anuntat ca luni la 9.30 trebuie sa ma prezint la Serviciul Social pentru a incepe munca in folosul comunitatii.

cica voi munci la Piscina Municipala si nu dupa-amiaza cum am vorbit cu ei eu. cica trebuie sa muncesc dimineata de la 8 la 16 in fiecare zi timp de 30 de zile.

faza e ca trebuie sa lipsesc de la munca mea o luna si ceva. se pare ca sunt si norocos. a zis seful ca nu e problema. pot merge acolo si el o sa imi plateasca luna ca si cum as fi fost la munca. si mai tare  e ca aceasta luna de munca in folosul comunitatii imi va fi trecuta pe cartea de munca si mai si primesc in jur de 450 euro.

deci e bine zic eu. acum sa nu ma puna sa fac munca prea grea. dar asta va spun luni sau marti.

kisss all

13 răspunsuri to “de luni incep munca voluntara”

  1. MIKA Ianuarie 28, 2010 la 21:57 #

    Dar parca trebuia sa incepi…acum o saptamana .
    Oricum esti norocos ,ti-am mai spus eu .

    • analfabetul Ianuarie 28, 2010 la 21:59 #

      asa stiam si eu, dar abia azi m-au sunat.
      si eu zic la fel…
      am noroc , ce mai…. sunt bestial…
      😀 😛

      • MIKA Ianuarie 28, 2010 la 22:06 #

        Esti mai …ai reusit sa ma faci sa zambesc dupa o zi de futai psihic la max ….
        MULTUMESC!

      • analfabetul Ianuarie 28, 2010 la 22:08 #

        cu placere. oricand doresti, sa imi spui. pun mintea la contributie ca sa iti provoace cate un zambet pe zi.
        kiss you.

      • MIKA Ianuarie 28, 2010 la 22:10 #

        Stai linistit ca atunci cand am nevoie de un zambet ,vin pe pagina ta …gasesc eu ceva ce ma face sa zambesc 😉 .

      • analfabetul Ianuarie 28, 2010 la 22:11 #

        wow…. nu stiam ca are acest efect.
        am sa scriu mai des si am sa incerc sa introduc si chesti amunzate printe randuri…
        😀 😛

  2. MIKA Ianuarie 28, 2010 la 22:25 #

    Stii tu vorba ceea ” incurcate sunt caile D-lui!” ,asa si cu efectul.
    Te-am pupat si soamne bune ….maine cica am iara o zi de santier,nu vreau sa ma gandesc !!!!

    • analfabetul Ianuarie 28, 2010 la 22:37 #

      pe mine maine iar ma sufla vantul in cur toata ziua. seara buna si tie si bafta maine…

  3. Aia cu Paru' Ianuarie 29, 2010 la 07:18 #

    Piscina…..deci asa…..ptiu fir-ar a dreacu norocu’ unora!!!

  4. CornelT Ianuarie 29, 2010 la 14:20 #

    sa nu te puna la wc-ul psicinei sau la schimbat filtrele de la psicina sau sa alungii cainii de langa piscina ….nu te bucura inainte de vreme….oricum succes…si sa treaca repede…

  5. analfabetul Ianuarie 29, 2010 la 16:34 #

    mai conteaza la ce….? sper totusi sa fie ceva bun. oricum luni sau marti va spun ca treaba am de facut.

  6. Dana Ianuarie 30, 2010 la 15:04 #

    Pai munca voluntara si primesti 450 d euro :)))

    • analfabetul Ianuarie 30, 2010 la 15:32 #

      mai, asa e pe aici. acum sa vad ce imi spun astia exact luni.

Lasă un răspuns

