cuvintele sunt doar cuvinte

24 Ian

vorbeam cu o buna prietena asta seara … pe chat unde imi spunea cat de mult o dispera unii de pe chat.  ce cuvinte foloseau, doamne parca erau cei mai dragostit din lume.

tot cu o buna prietena cu care vorbeam pe chat a zis sa nu crezi sau sa tii cont de discutiile de chat. niciodata nu se ajunge la nimic. si daca tii cont si te crezi in ele atunci esti un mare bou…. 😀

e foarte usor sa scrii unele lucruri sau si mai bine sa faci copy/paste de pe un site cu mesaje de dragoste….

interesant ca sunt multi care cred ca aceste lucruri mai merg . mai interesant e ca unii chiar pun botul la asa ceva.

ei bine eu stiu un lucru. tata… daca intradevar zici ca ma vrei dovedeste omule… nu imi scrie texte peste texte si tot felul de baliverne.  Cumpar si tu un ML vino a mine la usa si lasa chelile. poti las aun o carte de vizita unde sa scrii ca asta e dovada cat de mult te iubesc  sau te ador…

ei bine atunci sigur ma voi gandi serios la tine. Hai poate nu chiar un ML dar poate  o inchetata, macar sa vad putin ca te intereseaza, ca depui ceva efort in scopul de a ma avea. asa cum spunea tot o buna prietena de pe chat , care doamne ce stie sa imi mai dea replica.

stii vreau aia…  tu hmmm nu cred ca se poate. stii nu sunt asa, nu sunt pe dincolo. dar cum esti mai? zi odata. azi spui intr-un fel maine in altfel…  te rog eu hotarastete….

acest post e  dedicat unei domnisoara care a reusit sa a scoata din pepeni.  cica dl. nu i-am aratat destul cat de mult o plac. hmmm zic eu … tu spui ca eu nu am facut acest lucru?  dar tu cum ai arata? ia spune? doar prin cuvinte?  nu e destul draga mea.  ma vrei, atunci munceste si dovedeste ca sa te cred. orice copil/a poate scrie tot felul de chestii.

nu am cerzut si nu am sa cred in juraminte desarte.  nu e genul meu. nu a fost si nici nu va fi.

asa ca pe viitor sa lasam vorba in seama altora si treci al fapte…  altfel nu garantez decat ca intr-o buna zi unul din noi va da ignor celuilalt.

catre toate cele care si-au manifestat interesul de a avea un minim contact cu mine:

daca vrei sa fii femeia mea chiar si pentru o noapte atunci draga arata ca merita. am trecut de mult de faza cand eram impresionat de nimica toata.  cel mai important in materie de sex nici sa nu va ganditit sa aveti in vocabular cuvantul NU. la auzirea acestui cuvant sigur se va deschide usa.

trebuie sa ai exprienta. daca ai avut doar 1-2 barbati in viata ta nici sa nu iti treaca prin minte sa abordezi aceasta tema cu mine. eu nu sunt profesor. abia stiu pentru mine dar sa mai invat si pe altii. dute invata bine si dupa asta te primesc cu bratele deschise. in unele cazuri chiar si cu buzunarele… desigur ca se le umplii. 😀 😀

daca vrei sa porti o discutie cu pe chat si nu poti discuta  purta o discutie pe subiecte variate si dai raspunsuri monosilabice e bine sa te abtii.

mai sunt si altele dar ma grabesc

Kiss all.

acum merg sa la gaseala. ca suna dracu asta de telefon , parca e centrala romtelecom

a pe langa toate asta ma fute si laptopul asta… merge ca dracu. consuma peste 1Gb de ram si nu stiu de ce. m-am uitat peste tot…. cred ca asta ma suparat cel mai tare.

gata am plecat

4 răspunsuri to “cuvintele sunt doar cuvinte”

  1. CornelT Ianuarie 25, 2010 la 12:28 #

    prietene, cred ca esti cam obosit in ultimul timp…. )

    • analfabetul Ianuarie 25, 2010 la 15:20 #

      cred si eu asta….
      sa vad poate reusesc sa imi iau o vacanta…

      • Copila Ianuarie 25, 2010 la 17:46 #

        Ar fi cazul,cred.Repede,pana nu vei deveni foarte recalcitrant 😀

      • analfabetul Ianuarie 25, 2010 la 18:04 #

        gata… am inteles aluzia.
        plec in vacanta.
        😀
        ce imi place cand vad oameni care au grija de mine.
        hihihih

Lasă un răspuns

