sport

19 Ian

gata… de luna viitoare merg la sala. nu se mai poate. nu va ganditi ca vreau sa slabesc sau sa pun pachete de muschi pe mine. nu nici prin gand nu imi trece.

motivul pentru care TREBUIE sa merg la sala e ca in ultimul timp am tot mai mult de munca noaptea. cate odata ma apuca si adoua zi. unele „munci” sunt dea dreptul istovitoare. eram azi la munca abia puteam tine ceva in mana… nu mai vorbesc  de picioare…

si zic eu ca tin cat de cat la imaginea mea… de om muncitor si silitor. asa ca nu vreau sa ma fac de ras sa zica „lumea”  ca nu fac treaba buna si alte chestii.

desi daca stau bine si ma gandesc as putea sa reduc munca de noapte si sa nu mai merg la sala… , dar eu nu sunt genul care sa fug de munca. mai ales daca imi place.

asa ca ne vedem la sala… sper sa nu imi gasesc ceva de munca si pe acolo ca am pus-o.

5 răspunsuri to “sport”

  1. Pucca Ianuarie 19, 2010 la 20:29 #

    eu merg cam de un an, desi saptamana trecuta am chiulit, din cauza frigului 😦 era asa placuta vara…cu alergare dimineata apoi sala 8->…bafta sa reusesti ceea ce vrei.

  2. Child Ianuarie 19, 2010 la 21:05 #

    E bine daca esti o persoana care face ce isi propune 🙂

  3. theodora0303 Ianuarie 19, 2010 la 21:29 #

    „desi daca stau bine si ma gandesc as putea sa reduc munca de noapte si sa nu mai merg la sala… , dar eu nu sunt genul care sa fug de munca. mai ales daca imi place.” 🙂 🙂 🙂

  4. Aiacu Paru' Ianuarie 20, 2010 la 08:17 #

    Offf offff ,mult mai muncesti mataluta…zau asa, iti zic sigur ca la sala o sa iti gasesti si mai mult de munca…si alea deja au rezistenta, siiigur ai pus-o ! 😆
    PS. da in ce arie de specializare va desfasurati DV. stimate, activitatea? 😆

  5. emmafantasy Ianuarie 24, 2010 la 06:50 #

    Spor la treabă! 🙂

Lasă un răspuns

