Its Complicated 2009 – Recenzie

17 Ian

Its Complicated 2009

Its Complicated 2009

Its Complicated 2009 un film extraordinar. merge foarte bine sa-l vezi intr-o dupa-amiza sau seara cu iubitul/iubita .

Meryl Streep

am vazut multe filme cu ea, dar in nici unul nu mi s-a parut atat de sexy, buna de scula, hoot. de asta cred ca a si castigat premiul pentru ce-a mai buna actrita anul acesta.  stie sa se faca placut si sa iti faca imaginatia sa se aventureze.

eul-am vazut in comania unei domnisoare. vreau sa spun ca nu am putut sa ne abtinem sa nu ne mangaiem si din cand in cand sa punem pauza la film pentru a avea si noi parte de putin „actiune” ca-n film. au fost momente cand imi imginam ca e Meryl Streep .

sexul poate fi bun si cu adevarat placut la orice varsta. totul e sa vrei si sa-l faci din dorinta/pasiune. rezultatele nu se vor lasa asteptate.

ce sa mai zic. un film extraordinar. un film foarte bun desi nu prea a avut incasari prea mari in cida numelor care joaca.

aveti distributia mai jos:

Meryl Streep Jane
Steve Martin Adam
Alec Baldwin Jake
John Krasinski Harley
Lake Bell Agness
Mary Kay Place Joanne
Rita Wilson Trisha
Alexandra Wentworth Diane
Hunter Parrish Luke
Zoe Kazan Gabby
Caitlin Fitzgerald Lauren
Emjay Anthony Pedro
Nora Dunn Sally
Bruce Altman Ted
Robert Curtis Brown Peter

vizionare placut si nu uitati de sex dupa sau in timpul filmului.

5 răspunsuri to “Its Complicated 2009 – Recenzie”

  1. andrei s Ianuarie 17, 2010 la 21:08 #

    Hai mă:)) eşti nebun, te-ai gândit şi la cei care suferă după o despărţire? :))

  2. Hobbitul Ianuarie 18, 2010 la 07:30 #

    lasand la o parte suferinta voastra – sa va treaca repede, nu stiu ce sa zic despre film… l-am vazut nu mi se pare asa de extraordinar

    • analfabetul Ianuarie 18, 2010 la 17:25 #

      mie mi-a placut. adica l-am gasit interesant. m-a impresionat Meryl Streep in mod deosebit. in general nu imi place aceasta actrita… dar acum a fost super ok.

  3. emmafantasy Ianuarie 24, 2010 la 06:59 #

    Filmul n-ar fi extraordinar fără Meryl Streep – o femeie sexy pentru vârsta ei şi nu numai 🙂

    Cred că femeile din lumea întreagă s-au simţit mai tinere vizionând filmul. Poţi iubi ca un adolescent şi la 50 de ani 🙂 Nice! Mi-a plăcut :X

Lasă un răspuns

