pont 1 – cum sa fii frumoasa

16 Ian

in primul rand sa stii ca cel mai important este increderea si atitudinea.

de retinut :  nu gantez ca va functiona, dar stiu multe cazuri cand a dat rezultate neasteptate.

– maseazati fundul si sanii exact cum se modeleaza painea. acest lucru este recomandat sa-l faci dimineata imediat dupa ce te-ai trezit si seara inainte de culcare.

– schibati coaufura in fiecare zi si vestimentatia. poti schimba doar un singur lucru  si e destul.. un accesoriu ceva. coafura nu trebuie sa fie ceva extraordinar ci ceva simplu dar diferit in fiecare zi.

– de cate ori este in fata oglinzii spunei persoanei pe care o vezi in oglinda ce frumoasa este si cat de … scula este…

– daca stai singura incearca sa mergi goala prin casa si sa dormi goala. chiar daca nu esti singura e bine in camera poti sta goala toata ziua sau cel putin cat esti acolo.

– admirate goala in oglinda si incearca sa iti admiri sanii, fundul, pasarica, talia. nu uita sa iti spui cat de frumoasa esti si cat de mult iti place sa te atinci. daca ai fi un barbat si tu te-ai regula…  daca reusesti sa mergi goala prin casa si s ate admiri si sa te atingi  te va face  sa fii constienta de ceea ce ai si felul cum arati. acest lucru iti va da un avantaj la „negociere”

– nu uita ca de fiecare data exersezi in oglinda diverse expresii si situatii.

–  exerseaza prin casa sau unde poti felul cum mergi si gesturile pe care le faci. fiecare pas/gest pe care-l faci va arata celui care te priveste cine esti. prin aceste 2 lucruri poti trimite privitorului orice mesaj doresti.

– nu uita sa ai mare grija la detelaiile ce tin de iginea corporala.

– machiazate, fati unghiile , daca nu sunt mari cumpara niste unghii false care sa iti scoata detegetele in evidenta dat nu prea mult.  alege o oja la fel care sa iasa in evidenta dar nu prea mult. ce este prea tipator cam strica. acum depinde de ce vrei tu sa exprimi. machiajul nu trebuie sa fie exagerat. mereu  da rezultate unul discret decat unul exgerat.

– o femeie imbracata e mult mai sexy si adragatoare decat una imbracata.  mereu sa descoperi doar atat cat trebuie sa-i straneasca interesul „victimei”. in acest fel  „victima” va fi curioasa ce se ascunde sub acele haine…

– cand esti acasa singura incearca sa creezi posibile discutii pe care ai putea sa ale ai cu diferite „victime”. desi ai s ate gandesti ca e greu sa stii ca nu este. in general cam toate discutiile sunt aceleasi.  daca tu te pregatestii acasa si stii cum sa faci poti dicutia unde vrei tu. acest lucru va face sa pari o fata desteapta, care stie ce vrea, care are incredere in ce face si ce spune. nu uita cand faci aceste discturii in capul tau sa incerci sa ai la fiecare lucru un argument macar. e bine sa ai minim 3.  in general oamenii cu care interactionezi abia daca pot aduce 1 argument dar 4 …

– nu lasa pe nimeni sa iti spun ca esti urata.  e bine sa ai pregatite cateva replici si expresii, gesturi in cazul in care cineva indrazneste sa iti spuna ca esti urata.

– daca ti-a dat sau nu dumnezu dotari nu uita sa le scoti in evidenta. daca le tii ascunse sa stii ca nu o s avrea nimeni sa le vrea/descopere…  trebuie sa arati cel putin o monstra.

astea sunt in mare.  ele sunt mult mai multe dar am capul cam plin acum prostie… si nu prea pot sa gandesc cum trebuie.

cine are intrabari sau nevoie de un sfat ceva poate scrie in comentariu sau pe privat la mail nubasescu@yahoo.com

Id meu de mess este nubasescu

17 răspunsuri to “pont 1 – cum sa fii frumoasa”

  1. MIKA Ianuarie 16, 2010 la 01:07 #

    E bine ca ai explicat de …primul rand ,increderea si atitudinea.Pentru mine acestea sunt cele mai importante,urmeaza igiena corporala ,gura si mainile ,care spun multe….
    Nu mi-a placut niciodata sa ma imbrac cu haine mulate si asta pentru ca facand sport de mica ,am avut tot timpul un corp robust ,iar daca purtam haine mulate dadeam in pemibil…asa ca evit.Adevarat ca ma imbrac in ceea ce ma face sa ma simt bine,dar nu inseamna ca nu stiu ,atunci cand trebuie sa dau si clasa.Nu mi-a placut niciodata sa ies in evidenta,dar de multe ori doar prin simplitate am iesit.Cu zmacurile nu am fost prietena niciodata ,in afara de un ruj si un dermatograf negru,care il folosesc de 2 ori pe an ,nu am in casa 😀 :)))…..Stiu ca e deplasat(ar spune multe femei) insa asta sunt…..si ma simt foarte bine in pielea mea.
    Nu uit ca din cand in cand sa zic „multumesc mama Natura ca ai fost generoasa cu mine” ,asta este adevarul ,insa niciodata nu m-am bazat numai pe ceea ce m-a inzestrat ea…natura.
    PS: ms de sfaturi….oricum.

    • analfabetul Ianuarie 16, 2010 la 01:11 #

      cu placere. odata ce esti constienta de ceea ce esti, cum arati orice lucru va fi foarte usor de obtinut.

      • MIKA Ianuarie 16, 2010 la 01:55 #

        Adevarat,dar cum spuneam….nu ma bazez numai pe „frumusetea exterioara” ;)…..deoarece la un moment in viata aceasta este pe duca si ramai cu altele mult mai importante in viata.
        Stii? ai mei de mica mi-au insuflat o idee si anume ca viata este dura si se poate intampla orice care sa-mi deformeze exteriorul ,dar mintea o am …

      • analfabetul Ianuarie 16, 2010 la 01:58 #

        ai dreptate. eu ce am scris mai sus se refera doar la prima intalnire… indiferent ce natura este ea.
        prima data cand te vede cineva, aceste vede esteriorul. nu are cum sa vada interiorul, ce simti, ce gandesti.
        desigur daca esti atenta la detalii poti spune si aceste lucruri.

  2. CornelT Ianuarie 16, 2010 la 07:31 #

    imi pare rau ca-ti tai elanul..valabil e doar primul punct…tu ai spus aici avand in cap deja o imagine a unei femie…dar trebuia sa-ti largesti orizontul…un exemplu scurt iti dau: pune sa umble goala prin casa o d-ra de vreo 100kg….ce impact crezi ca va avea asupra ei? sau sa priveasca goala in oglinda? si exemplele ar continua…tu aici ai prezentat niste puncte de vedere care in mintea ta erau proiectata asupra unui tip de femei, un sablon existent deja in capul tau…o femeie modesta care are un corp destul de acceptabil….dar pe ansamblu nu e rau…..dar raman la parerea ca daca generalizam asupra tuturor tipurilor de femei doar prima ramane universal valabila….dar noi sa fim sanatosi….. 🙂

    • analfabetul Ianuarie 16, 2010 la 12:05 #

      gresit omule… eu am vb la general si nu m-am referit la doar un timp de femeie. si aia de 100 de kg iti poate suci mintile te asigur eu.
      stii bine ca poti vinde si kkt daca are ambalajul corespunzator si o imagine pe masura.

  3. ruxxa Ianuarie 16, 2010 la 08:19 #

    vorba aia…cu totii suntem de acord cu frumusetea interioara…dar lesinam dupa ambalaj… 🙂

  4. Baiatul Ciudat Ianuarie 16, 2010 la 09:44 #

    ghid pt pitipoance ;))

  5. Gabriella Ianuarie 16, 2010 la 13:52 #

    bune idei..mic ghid de incredere.
    ma socheaza cu pune problema Cornel.. doamneee!!! da se uita una de 100 de kg.. :))nu ma uit nici eu la 45 de kg.. 😛 adica ma uit adar f rar 😀

    • CornelT Ianuarie 16, 2010 la 14:28 #

      am dat doar un exemplu…si daca nu pui ceva carnita pe tine…deci domnule gazda…uite inca un exemplu…..crede-ma…sunt multe femei care daca se uita in oglinda se impusca….

      • analfabetul Ianuarie 16, 2010 la 20:46 #

        omule iti repet inca odata…. orice femeie care vrea sa fie frumoasa si urmeaza cele de mai sus iti spun eu ca te va scoate din minti. chiar daca are si 200kg.
        stiu ce vb omule.

  6. Copila Ianuarie 16, 2010 la 20:31 #

    Articolul asta mi.a adus aminte de un film mai vechi,vazut recent. „Girl xxl”…vi-l recomand.

  7. Dandelionlover Ianuarie 19, 2010 la 13:21 #

    si chiar ca sunt mult mai multe…. :>

  8. parttimelovers Ianuarie 21, 2010 la 19:45 #

    esti ca rupt din filme 😀 imi placi!

  9. Lavinnia Februarie 16, 2010 la 06:31 #

    Ms de sfaturi .. o sa tin cont de ele

Lasă un răspuns

