chestiunii

16 Ian

mai am o problema, sau cred mai bine zis alti au poate o problema cu mine.

de cate ori merg intr-un bar sau orice alt loc public, lumea se holbeaza la mine si nu inteleg de ce.

de exemplu asta seara, am fost la o cafea cu niste amici. eu am ajuns primul in bar. m-am asezat la bar , am comandat o cafea si o cola si asteptam amicii sa vina. domnule toata lumea se uita la mine. adica se holba. si nu e prima data cand se intampla asta. se mai intampla sa merg la baie sa vad daca am ceva pe fata sau ce mama dracului am de se uita toti la mine. nu conteaza ca e femeie sau barbat toti se uita. sa fie oare din cazua ca sunt Leu? asa am citit la o amica pe blog.

tot asta seara la bar am vazut o faza care sincer pe mine ma lasa rece si nu mai am respect pentru o asffel e persoana.

o femei cu un copil de vreo 3-4 ani era la bar. tapana de beata. abia putea sa stea pe scaun. copilul statea cu curu pe bar. barul plin, fum mult , stiti voi cum e intr-un super aglomerat.

la un moment dat da cu cotul si isi rastoarna paharul cu bere peste geaca. striga unii la ea, ii spune ce a facut, ea se uita da parca nu vedea nimic. nici 2 cuvinte nu putea sa lege. la un moment dat pleaca la baie… a intrat in toate msele , din perete in perete. copilul la lasat acolo pe bar.

pai sa fie femeia mea si sa o vad ca asa se poarta cu copilul meu, ca asa face in public mai in secunda 2 am lsato domnule.

urasc betivii. indiferent ca e femeie sau barbat. un copil de 3-4 ani nu are ce cauta noapte in bar.

7 răspunsuri to “chestiunii”

  1. ruxxa Ianuarie 16, 2010 la 21:37 #

    inseamna ca nu ai vazut cazuri cand parintele suna copilul sa vina sa il ia din bar ca e prea beat/a sa mearga pe propriile picioare.

  2. Lavinnia Ianuarie 17, 2010 la 01:48 #

    Am fost in Spania , cu 2 verisoare la un suc la ora 12 noaptea , localul era plin de copii de vreo 3,4,5 ani plimbandu-se printre mese , tarandu-te pe jos , tipand , iar parintii nu aveau nici o greata .

    LA ora aia nu are ce cauta un copil acolo ..

    LA ora aia ar trebui sa doarma , nu sa vagabondeze prin localuri , + fum , etc ..

    • analfabetul Ianuarie 17, 2010 la 18:06 #

      ai dreptate…
      uneori ma enerveaza cum tipa dracii aia de copii prin bar ca imi vine sa-i impusc.
      in romania nu ai sa vezi niciodata asa ceva. cel putin eu nu am vazut astfel de lucruri.

  3. Gabriella Ianuarie 17, 2010 la 10:09 #

    jalnic faza cu femeia si copilul…o imagine de nedescris..pe mine chestiile astea ma dezgusta.. acele ”fiinte”sunt demne de dispret!!!
    Cat despre tine.. hmmmmmmm… stii de ce te privea lumea??? pt ca esti un barbat atragator..un barbat frumos…si sa nu te mai miri
    kiss you!!!!

  4. CornelT Ianuarie 17, 2010 la 17:55 #

    femeia beata e ca puta bleaga…

  5. Aiacu Paru' Ianuarie 18, 2010 la 07:08 #

    Hmm, asta e genul de mama care vrea sa demonstreze ca e moderna, ca desi are copil nu a renuntat la nimic. Eu sincer m-as fi infipt in ea, asa am facut in Vama Veche cand o tampita cu un copil de vreo 2 ani in brate, beata si fumata dansa pe langa foc…i-am luat copilul din brate, am ariculat-o scurt cu doua palme si am plecat…a venit dupa mine tatal copilului…care l-a dus la culcare,si-a cerut si scuze.vax! Comportamentul tine si de educatie, si de prioritizare, responsabilitate…dar daca nu e de unde..la ce sa te astepti!?!

    • analfabetul Ianuarie 18, 2010 la 17:27 #

      ai facut bine… dar nu e toata lumea ca tine.
      faza e ca aici legile legat de protectia copilului sunt mult mai aspre ca in romania. daca dai o palma pe strada in copil vine asisetnta sociala la tine acasa si ti-l ia daca e grav…
      dar din cate am vazut desi sunt legi mai aspre ca in .RO mai mult au grija de copii cei din romania decat cei de aici.

Lasă un răspuns

