fratele meu si o peruanca

15 Ian

aseara am aflat ca unul din fratii mei dupa tata sa cuplat cu o tipa din peru. pana aici nimic deosebit.

sa zicem ca acest frate nu prea le are el cu femeile, nu e nici cine prea frumos, nu stie nici o limba straina.

cica a cunoscuto pe net , au vb (desi nu stiu cum au facut asta. el nu stie nici o limba straina pe cand ea engleza, spaniola, portugheza) si ei i-a placut asa mult de el incat a dat 3000  euro pe bilet si a venit la el.  ea spune ca lucreaza la o firma ca translator. are dubla cetatenie , peruana si USA si acum e pe cale sa ao aiba pe a treia. luna viitoare fac cununia civila.

ea sta tot anul aici..

ce sa intamplat pare cu job-ul.

mie unul nu imi miroase a bine… dar na e viata lui.

4 răspunsuri to “fratele meu si o peruanca”

  1. Lavinnia Ianuarie 15, 2010 la 19:47 #

    … sa fie fericit la urma urmei , daca s-a descurcat pana aici , se va descurca si de acum in colo …

    • analfabetul Ianuarie 15, 2010 la 22:37 #

      si eu sper asta, dar tind sa cred ca ea are propria agenda…

  2. Gabriella Ianuarie 16, 2010 la 13:55 #

    cam devreme.. dar nu se stie ce bine va iesi.. multa fericire din partea mea!!:P

  3. Aiacu Paru' Ianuarie 17, 2010 la 14:41 #

    🙂 Important este ca fratele tau i-a starnit interesul in asemenea masura incat tipa adecis sa il ia de barbat, une mai pui ca am un feeling ca va fi intretinut..bine 😀
    cum a zis si Lavinia, se descurca el! 🙂

Lasă un răspuns

