ce urasc la FaceBook

10 Ian

FaceBook

FaceBook

ca toata lumea cred am si eu cont la facebook.com . e cool site-ul, oameni ok, se pot lega prietenii mai bine de cat pe hi5 chiar arata mai bine decat hi5. in fine…

ce ma deranjeaza sunt acele aplicatii care vin cu nemiluita. degeaba dai ignor, blocheaza aplicatia, blocheaza toate aplicatiile de acest user ele tot vin.

in fiecare zi trebuie sa dau ignor la peste 50 de aplicatii. ma dispera.  vreo 8 zile nu m-am conectat la cont si aveam peste 300 de cereri de aplicatii. scutiti-ma oameni buni. oare chiar nu aveti ce face? exista si altceva de facut decat sa stresati oamenii cu aceste chestii.

dupa atacurile din ultimul timp la adresa utilizatori-lor facebook multi si-au pierdut contul sau doar a fost imprumutat pentru a face reclama la niste site-uri de kkt. si uite asa la mine „pe perete” in fiecare zi se posteaza o gramada de astfel de link-uri.

se mai apuca unul sa puna o poza si te trece si te marcheaza si pe tine pe acea poza… si uite asa cand comenteaza unul la kkt-ul ala de poza si primesti mail ca a comentat un kkt la poza ta. intri dar de fapt nu e ata.

din cauza la aceste lucruri ma gandesc sa renunt la cont. pana acum am renuntat din motive asemanatoare la hi5 si netlog.

2 răspunsuri to “ce urasc la FaceBook”

  1. Lavinnia Ianuarie 10, 2010 la 01:27 #

    Am avut si eu cont pe facebox , dar l-am sters , 100230200 de fani , am renuntat la el din acelasi motiv pentru care am renuntat si la hi5 (l-am avut 1 sapt) si delete .

    • analfabetul Ianuarie 10, 2010 la 01:32 #

      cate putin toate ajung la fel. numar mare de utilizatori si nu se mai poate controla ce se face…

Lasă un răspuns

