tu pe cine ai alege?

4 Ian

va propun un secenariu si as vrea sa va stiu pararea.

deci tu si femeia ta cu care esti de vreo cateva zile zu ea. ajungi acasa la parintii tai sau te intalnesti cu ei pe strada sau oriunde vrei tu.

parintilor nu le place de ea sau din diverse metode incep sa se certe putin.  la un moment dat iti spune sa alegi. ei sau femeia cu care esti.

tu ce ai lege?

scenariul este asa ca exemplu singur unul din va-ti intalnit cu aceasta problema. se poate intelege ca esti tu (femeia) si barbatul pe care l-ai cunoscut acum cateva zile.

eu va spune as alege si ce am ales de fiecare data indiferent de situatie sau cine a ma pus sa aleg intre ei si femeia mea.

EU ALEG FEMEIA.

restul ducase unde vor…

14 răspunsuri to “tu pe cine ai alege?”

  1. Scarbosulblazat Ianuarie 5, 2010 la 07:29 #

    Pai , da , dar nu ai specificat care femeie…..mama ta trebuie sa fie femeie , daca nu ma insel …. specifica , baiatule … in rest alegerea nu ti-o poate fute nimeni…..sau poate ca poate .

  2. eu Ianuarie 5, 2010 la 07:51 #

    E normal sa alegi femeia / barbatul… nu poti sta toata viata langa parinti… dar nici nu e bine sa iei decizii transante si sa ignori total sfatul parintilor … e adevarat ca, copii nu datoreaza viata parintilor doar cresterea si educatia si pentru asta trebuie respectati .
    Si iar revin la obsesia mea : comunicarea .
    Atunci cand ai de luat o decizie importanta pentru viata … cum ar fii alegerea femeii/ barbatului … pe langa sentimentele puternice care te ademenesc si iti doresti atat de mult ca femeia/barbatul pe care i-ai cunoscut sa fie doar a ta , iti doresti atat de mult so absorbi in tine si sa nu mai iasa in veci de acolo, so simti in toate celulele trupului tau si care pentru tine inseamna atat de mult incat simti ca nu poti respira fara prezenta ei/lui … trebuie sa gasesti calea cea mai amiabila si sa descuti deschis atat cu parintii cat si cu femeia/barbatul … sa-i convingi pe parinti ca ea/el este femeia/barbatul visurilor tale langa care vrei sa traiesti si cu care la randul tau sa intemeiezi de exemplu o familie si cu care sa aveti copii… si ar fi foarte bine sa ajunge-ti la un consens si de ce nu chiar sa impuneti niste reguli de respect reciproc pe care sa le respectati cu sfintenie. Cu siguranta parintii vor intelege … pentru ca asa sunt ei intelegatori si asa e bine sa traiti in armonie.
    Obligatoriu trebuie facut un pact de coexistenta interumana, intre : tine , femeie/barbat si parinti … pentru ca intotdeauna vor aparea probleme in relatia cu femeia/barbatul ,de cele mai multe ori din lipsuri, gelozie , etc … si atunci tot la parinti te intorci, iar ei te iarta si te ajuta din nou …

    O si frumoasa ! 🙂

  3. MIKA Ianuarie 5, 2010 la 08:34 #

    Am trecut prin ceva similar ,insa parintii niciodata nu m-au pus sa aleg ,ci poate mi-au adus argumente de ce nu ar fi bun ….cutare.
    Daca o iau logic iti voi raspunde asa : acuma cand nu mai depind de ai mei ,financiar sau mai stiu eu cum …aleg ceea ce vreau eu ,insa daca as depinde de ei,probabil ca le-as face pe plac .
    Blogul tau probabil ca se refera la o categorie de varsta mica sa zicem,altfel nu cred ca ar trebui sa aleaga.

    Ca o completare pot spune ca am fost pusa in fata faptului sa aleg intre iubit si prietena mea cea mai buna …..ce crezi ca am facut ????

  4. CornelT Ianuarie 5, 2010 la 10:19 #

    dc e cineva cunoscut de cateva zilei…aleg parintii…..dar deobicei ei nu s-au bagat in deciziile mele, si-au spus parerea si atat……. deci daca nu e „the femeia” o sa aleg familia mereu… 🙂
    ps.te astept maine sa-ti dai cu parera la mine pe blog… :)…o surpriza

  5. Copila Ianuarie 5, 2010 la 18:27 #

    am intalnit situatia asta….nu am fost „dorita” de parintii lui,el m-a ales pe mine.Eu nu faceam la fel.Am zis!

    • CornelT Ianuarie 5, 2010 la 19:41 #

      vai ce pacat…inca se mai poarta chestia …fiule lasa sa ti-o fut eu sa vad daca e buna…. 🙂

      • Copila Ianuarie 5, 2010 la 20:06 #

        ma amuzi tare rau,Cornel.

  6. Le Dernier Coup Ianuarie 5, 2010 la 20:12 #

    Eu fac parte din „categoria de varsta mica” de care vorbea MIKA, deci ar fi educativ sa imi dau si eu cu parerea. 🙂

    I-o fi boscorodit, le-o fi facut farmece, o fi scos pistolul din buzunar si i-o fi amenintat pana cand jurau pe Biblie, ca Basescu, ca o sa ma ia de nevasta… Poate le-o fi facut pe toate astea in vis, dar cert este ca mama nu m-a pus niciodata in fata unei asemenea alegeri, desi vizavi de cativa si-a exprimat mai mult decat acid parerea, asa ca mi-e destul de greu sa imi dau seama ce as face… Cred ca as merge pe mana maica-mii, nu de alta da’ n-o vad sa ma puna sa aleg intre ea si George Clooney daca ar fi cazul. 🙂

    Probabil ca singurul moment in care mi-ar cere sa fac asa ceva ar fi daca as umbla cu dracul gol, caz in care mai tarziu mi-as da seama cu siguranta ca a fost mai bine pentru mine sa o aleg pe ea.

    • analfabetul Ianuarie 5, 2010 la 20:27 #

      la un moment dat toti trebuie sa alegem. eu am fost pus de cateva ori in aceasta situatie. si chiar daca stiu ce aleg tot mai insista. fac acest lucru pentru a ma lasa in pace si sa decid eu ce e mai bine pentru mine. doar asa voi putea sa imi asum responsabilitatea le decizie. nu e vorba ca nu tin la opinia lor. ce se intampla daca inttr-o zi nu sunt lanaga mine si trebuie sa iau o decizie? e buna sau rea , e deciziea mea. nu pot da vina pe nimeni.

  7. analfabetul Ianuarie 5, 2010 la 20:15 #

    @Scarbosulblazat
    doar nu k9-o trag cu mama… ma refeream la femeia cu care mi-o trag…
    hmmmmm
    @eu
    mereu am ales femeie, cu parintii rar discut legat de deciziile pe care le iau. adica rar discut cu cineva cand vreau sa iau o decizie
    chiar azi am avut o discutie cu mama si soramea legat de o tipa cu care ma intalnesc…. eram la o cafea si le-am zis ca daca ma mai fut mult la melodie cu ea la dau cu cafeau in cap. e treaba mea cu cine ma intalnesc / mi-o trag…. sa isi tina parerile pentru ei.
    @MIKA
    postul se referea la general. nu e vorba de o categorie anume. daca te tine poti alege oricand ce vrei tu.
    cred ca ai ales prietena…
    @copila
    sper sa nu ne combinam niciodata pentru ca parintii tai nu ma vor accepta niciodata… si stim amundoi ce ai alege… 😀
    @CornelT
    cunosc cazuri multe legat de ce ai spus tu. chiar am sa scriu un articol pe tema asta… zilele astea.
    am intrat si azi… dar am sa intru si maine sa vad despre ce e vorba…
    oricum eu verific de cateva ori pe zi blogurile pe care le am in lista…

    • MIKA Ianuarie 5, 2010 la 21:13 #

      Nu am ales nici prietena ,nici iubitul ,i-am lasat in mijlocul strazii si le-am spus amandorora „va meritati,adios…”

      • analfabetul Ianuarie 5, 2010 la 21:50 #

        aaaaaa acum inteleg. pai ai procedat bine…

  8. atitudini Ianuarie 6, 2010 la 10:44 #

    Asa cum spune si Mika… depinde de momentul in viata la care ajungi intr-o astfel de situatie.

    Si ai o singura certitudine intr-o astfel de situatie: probleme!

    Acum, cine e capabil sa analizeze la rece are sansa sa vada unde sunt aceste probleme si apoi sa ia o decizie. Sau poate sa arunce cu cuvinte pe loc, fara sa gandeasca si apoi vede ce iese…

    • analfabetul Ianuarie 6, 2010 la 15:15 #

      ai mare dreptate… nu toti putem gandi in acel moment la rece. cred ca primul lucru pe care ar trebui sa-l faci e sa nu re enervezi . in momentul cand te everevezi, nu mai poti vedea situatia lar si vei lua decizi mai putin bune ptr tine.

Lasă un răspuns

