a trecut si 2009

2 Ian

sincer nici nu ma asteptam sa fie asa frumos trecerea dintre ani. m-am distrat foarte bine, am dansat, cantat si alte chestii pur personale.

am cunoscut o tipa care are potential sa devina urmatoare „victima” . e frumoasa, desteapta, sexy, stie sa se „joace” si multe alte lucruri.

de pe la 22.00 am fost la sora mea unde am petrecut cu cativa amici si dupa asta pe la 3.30 am plecat pe la un bar unde am stat pana la ora 7.30. in amundoua locuri a fost frumos. oriunde ai fi daca ai gasca potrivita atunci nu se poate sa nu iasa o petrecere pe cinste.

sper ca si voi v-ati distrat bine si ati trecu cu bine in noul an. eu unul da….

pentru acest nou an va urez numai bine si multe satisfactii. eu simt ca va fi un an bun pentru mine. nu pot spune acelasi lucru si de viitorul romaniei.

kiss alll

10 răspunsuri to “a trecut si 2009”

  1. eu Ianuarie 2, 2010 la 10:20 #

    Si pentru mine trecerea dintre ani a fost una foarte placuta, la care nici nu ma asteptam… conjunctura a facut sa nu plec undeva , dar am un amic extraordinar de bun, oameni care rereori se nasc pe acest pamant, dar care din pacate locuieste la o distanta destul de mare de mine, un amic cu un suflet cat tot universul care mereu ma sprijina si s-a dovedit inca o data ca fiind un baiat de milioane, mi-a tinut companie pe mess si chiar ma sunat inainte de scurgerea ultimelor secunde din 2009, dar din pacate nu i-am putut raspunde deoarece eu am o problema majora cu telefonul sau cu reteaua de telefonie , nici eu nu stiu, am suferit enorm ca nu am putut vorbi cu el la telefon, dar el este foarte, foarte intelegator si am vorbit pe messenger si asta pentru mine a fost un lucru foarte important si ma mandresc ca am un asemenea amic de valoare si am sa-l port in inima mea mereu, pentru ca mereu e alaturi de mine si as vrea ca tot ceea ce-mi doresc mie, el sa primeasca de la Dumnezeu inmiit … ii multumesc din toata inima mea ca exista !
    Pot sa spun doar ca atunci cand ai inima deschisa si un amic ca al meu … nici nu mai conteaza locul unde te afli …

    Un an nou plin de bucurii sa fie si pentru tine !

    O zi cu soare si zambete sincere sa ai ! 🙂

  2. CornelT Ianuarie 2, 2010 la 10:26 #

    eu cel mai bine

  3. Copila Ianuarie 2, 2010 la 18:35 #

    Ma bucur ca te-ai distrat 😀 Si e bine ca esti optimist,imi place.Mai da si la altii :))

  4. MIKA Ianuarie 2, 2010 la 19:38 #

    Am revenit si eu de pe drumuri.
    LA MULTI ANI !

  5. analfabetul Ianuarie 2, 2010 la 21:12 #

    @eu
    sa ai astfel de prieteni e forte rar. de cele mai multe ori nu ii aprecieam pentru ca stim ca indiferent ce s-ar intampla ei vor fi acolo. de obicei ei sunt care ne iubesc cel mai mult.
    @CornelT
    ma bucur pentru tine… poate ne dai si cateva detalii
    @copila
    as da si la altii daca as sti cum.
    @MIKA
    bine ai revenit. sper ca te-ai distrat…. sper sa citesc la fiecare pe blog ce a facut de revelion…

    Va multumesc la toti ca ma cititi si va urez un an bun…

    • MIKA Ianuarie 5, 2010 la 08:26 #

      Da ,m-am distrat pe cinste ….am scris ceva si despre asta 😀

  6. Baiatul Ciudat Ianuarie 3, 2010 la 09:24 #

    Salut 🙂 Mi-am luat si eu domeniu si host si m-am mutat cu blogul la http://baiatulciudat.com 😀 ( fostul blog http://baiatulciudat.wordpress.com ) . Te rog sa ma adaugi si pe mine la blogroll si cand m-ai adaugat sa-mi lasi un msj pe noul blog 🙂
    Link : http://baiatulciudat.com
    Nume : *Baiatul Ciudat

    Multumesc anticipat si La multi ani >:D<

    • analfabetul Ianuarie 3, 2010 la 16:09 #

      vrei sa schimb la cel vechi link-ul sa sa ramana amundoua?

  7. Baiatul Ciudat Ianuarie 3, 2010 la 16:24 #

    te-am adaugat si eu la blogroll 🙂

  8. theodora0303 Ianuarie 3, 2010 la 20:53 #

    Ma bucur ca te-ai distrat bine 🙂

Lasă un răspuns

