Top slugi Basescu

23 Dec

toata lumea scrie despre slugile lu basescu. eu nu am sa fac un top 5 pentru ca nu ma pt hotara pe cine sa aleg ca sunt prea multi. asa ca am sa va pun link catre cei care au scris si au facut acest top.

daca aveti un top lasati mai jos.

1. Cei 5 reni ai Mosului Basescu

2. Leapsa post electorala.

3. Top 5 slugi

4. Leapsa

5. Și stăteam liniștit în pat …

6. Propovăduiri băsesciene

7. Leapsa 2

8. Leapsa, zic!

9. Top 5 slugi

10. daca e leapsa pai leapsa sa fie

11. Leapşă cu ocazia reînscăunării

12. Lovituri de pedeapsa

13. http://lilick-auftakt.blogspot.com/2009/12/piramida-pupin-top-5.html

14.5 limbi pentru Basescu…

15. Leapşa… 3

16. PUPĂ PUPA PIRATULUI

17. Cinci pentru piramidă

18. http://craciunvflorin.blogspot.com/2009/12/despre-o-piramida-pupin-de-la-lilick.html

19. Lista lui Lilik !

20. Leapşă nocturnă cu aviz de la Chat Noir

daca mai stiti un blog cu un astfel de top va rog sa imi spune-ti ca sa-l trec aici.

cei care aveti timp si va plictisiti va invit sa lasati cate un comentariu pe fiecare link de mai sus. sau cate puteti.

Puteti trimite si pe mail, yahoo Messenger, hi5, netlog, faceboog, myspace link-ul de mai jos

https://analfabetul.wordpress.com/2009/12/23/top-slugi-basescu/

sau orice alt link de mai sus.

Multumim pentru support.

4 răspunsuri to “Top slugi Basescu”

  1. Alexandru Marin Decembrie 23, 2009 la 21:10 #

    salut, omule ! 🙂

    si pt. mine a fost greeeuuu, am scris repede sa nu cumva sa imi mai aduc aminte de cineva. sa pregatim top 300 capital, zic 😀

    • analfabetul Decembrie 23, 2009 la 21:18 #

      am si eu ideie de campanie… am sa scriu pe blog si iti trimit link. ideia mi-a venit citind un blog. :d

  2. Vali Badea Decembrie 23, 2009 la 21:46 #

    Foarte tare 🙂 Nu credeam ca cel mai amuzant (neserios) dintre articolele mele poate primi atentie 🙂 … Oricum interesanta initiativa 😉
    Eu nu pot sa ma aleg pe mine (si nici nu as face-o) asa ca o sa o aleg pe Oana cu: Propovăduiri băsesciene

  3. MIKA Decembrie 24, 2009 la 16:45 #

    Nu am timp de stat ca sunt cu musafiri,am venit doar sa spun multumesc de trimitere la blogul meu si ….SARBATORI FERICITE ,iti doresc ca mosul sa-ti indeplineasca acea lista pe care i-ai facut-o .

Lasă un răspuns

