totul pentru tine

21 Dec

sunt un tip care munceste mult. viata e grea in zilele astea. totul e nasol. si mai nasol e ca te indragostesti de o curva care la prima vedere pare o printesa.

Muncesc mult ca sa-i ofere ceea ce isi doreste ea.  ca sa pot avea grija de nevoiele ei am inceput chiar sa vand droguri.  orice vrea ea ii cumpar. mi-am vandut chiar si casa pentru ea. acum traiesc intr-o garsoniera. mi-am luat chiar si o masina buna ca sa ne o putem trage in ea. mi-a spus ca vrea neaparat sa imi cumpar o masina ca sa nu mai trebuiasca sa merge acasa sa ne-o tragem. masa e o betiva. nici nu stie pe ce lume traieste.

totul e frumos, chiar daca muncesc ca un rog sa-i ofer ceea ce isi doreste. eu sunt multumit. in ultimul timp se tot plange ca-i ofer doar 2 minute de placere. pai ce ai vrea sa fac. ma spetesc toata ziu s aiti ofer ceea ce iti doresti.

dispare putza mea vreo 2 luni. o sun odata de telefonul ei de acasa si imi spune ca e placa la un var si ca o sa revina si ca nu a putut sa imi spuna.

in sfarsit ne intalnim, afara ploua, ne-o tragem in masina si ca deobicei se plange de acele 2 minute. se aseaza pe bancheta din dreapta si nu mai zice nimic. o intreb ce are dar tot nimic. dupa o vreme imi spune ca a cunoscut pe cineva care ii poate oferii tot ce isi doreste. ii spun ca eu nu fac acelasi lucru pentru ea. am vandut tot, muncesc de ma rup ca tu sa ai ceea ce vrei. o intreb cine este tipul asta. imi spune si ii zic sa-l cheme aici sa vorbim. ea il suna si ii zice sa vina pana la ea acasa sa o ajute la ceva. sunt in fata case in masina cu ea. il vad cand vine cu masina. ma pregatesc. cand iese din masina scot pistolul si trag. il nimeresc in inima, cade jos, mai trag odata si il nimeresc in picior. nenorocitul are forta. se ridica si se ascunde dupa casa. nu mai merg dupa el. plec cu masina si cu putza mea. sunt happy.

toti se indragostim de ceva

4 răspunsuri to “totul pentru tine”

  1. Aiacu Paru' Decembrie 22, 2009 la 10:14 #

    Genial! Chiar e cu talc si te prinde povestirea asta! Cum spunea un prieten drag : ‘femeia e samanta raului pe pamant’ , da cine planteaza dom’le samanta in the first place?! Vina e ca de obicei impartita!
    Imi permit sa spun ca articolele tale ar fi mult mai frumoase daca ai verifica inainte de publicate scrierea ( nu-mi da scuza cu analfabetul ca nu e cazul tau!). 🙂

    • analfabetul Decembrie 22, 2009 la 15:53 #

      stii fiecare vrea o evadare. aici nu trebuie sa am grija de ce spun sau cum scriu, etc. de dragul tau am sa incerc sa le mai verific putin. dar nu foarte mult.
      😀
      cat despre povesti sa stii ca mai am. multe tare… si povestea de sus nu se termina aici. mai sunt cateva personaje care trebuiesc prezentate.
      multam ca ai trecut pe aici.

  2. MIKA Decembrie 22, 2009 la 19:06 #

    Ai imaginatie bogata ….Imi place !

Lasă un răspuns

