ce am facut azi 2

21 Dec

pai m-am trezit pe la 14.50. a venit soaramea pe la mine. are cheie de la aparatament. intra ca de obieci prin toata casa si striga pana ma gaseste. eu eram in dormitor in curu gol, dormeam. fara sa-i pese de acest lucru arunca cu cheile in mine. Deschid ochii si spune vezi ca ti-ai pierdut hainele. la baza gatului am o vanataie. ma intreaba de unde o am, cine mi-a facuto. eu ii spune ca m-am lovit la pat. se invarte putin prin casa, ma intreaba daca am tigari, ii spun ca nu. imi lasa un pachet de Marllboro pe masa din salon. apo ma intreaba daca am mancare facuta. ii spun ca nu. Ea – vrei sa iti fac? eu ii zic mai raspicat – NU. hooooo intreabam si eu. dupa 20 de minute pleaca. imi spune sa trec pe la ea acasa, sa-i fac calculatorul.  dupa ce a plecat, am deschis laptopul, citesc mesajele, verific blog sa vad ce mai este, merg ma buda sa ma pis. la buda imi suflu si nasul ca abia respiram. iese sange din narea stanga…. hmmmm eu ….cred ca e de la efortul de aseara.

aprind o tigara si scriu cele de mai sus. dupa ce termin aici ies afara la o cafea. ininte de toate sa nu uit sa fac dus. afara e ca dracu. rau de tot.

kiss all

Lasă un răspuns

