ce am facut asta seara

20 Dec

pai in afara de lenevit am citit pe aici pe cei care ii am  in lista de citit

si am scris posturile

esti angajat – si ce fac? nu stiu.

viata in 2. sex, peripetii, tradare, moarte, fericire…

Mircea badea injurat de basescu ca la usa cortului. Atentie +18

craciunul – fericire sau tristete?

m-am uiat la vreo 2 filme, 3 seriale , am vorbit pe chat cu vreo 2 gagici, am cautat niste info despre o persoana.

acum e ora 4.30 si ma uit la alt serial si scriu acest post.

cred ca am sa ma culc pe la 6.00 si o sa ma trezesc pe la 14.00

cam atat.

2 răspunsuri to “ce am facut asta seara”

  1. asaseya Decembrie 22, 2009 la 02:51 #

    saru’ mana!

Lasă un răspuns

