ce fac eu acum 1

19 Dec

e ora 2.31 dimineata , ascult state of trance , ultima editie, comentez cu unii despre Avatar 2009 , citesc stirile pe stirile protv.ro si cancan,  fumez o tigara si mai trag cu ochiul la tv sa vad ce mai zic aia. afara plua de rupe si bate vantul.

4 răspunsuri to “ce fac eu acum 1”

  1. MIKA Decembrie 19, 2009 la 16:34 #

    cam asa eram eu acum cateva nopti .Ma apucase ora 3 si eu eram cu ochii inca in laptop si /sau pe geam sa admir ninsoarea.

    • analfabetul Decembrie 19, 2009 la 16:54 #

      eu mia devreme de ora 3-4 dimineata nu pot sa adorm. asa ca trebuie sa imi fac de treaba. si ma trezesc la 6 dimineata. cool nu?

      • MIKA Decembrie 19, 2009 la 19:12 #

        Da cool,cunosc cum este si eu cam pe la aceleasi ore dorm …in fiecare seara !

      • analfabetul Decembrie 19, 2009 la 19:30 #

        daca ma culc mai devreme ma trezesc foarte obosit. asa ca siu ok adoua zi ma culc tarziu. daca dorm 2-3 ore pe noapte sunt super ok.

Lasă un răspuns

