poti vedea filmele noi online – cool nu?

17 Dec

navigam pe net astazi  asa sa vad ce mai este. am descoperit un site unde poti vedea filmele online

site-ul il gasiti aici

http://www.filme-seriale.net

nu trebuie sa mai descarci filmele de pe net acum pe poti vedea direct. dupa ce dati play astepati 5-10 min ca se incarc bine. sa nu-l vedeti cu intreruperi. acum depinde si de netul vostru si cati useri vad filmeul respectiv.

tipul sau tipa risca mult cu asta si presupun ca are mult spatiu pe disk. ams a vad de unde are hosting.

in rest distractie si vizionare placuta.

6 răspunsuri to “poti vedea filmele noi online – cool nu?”

  1. eu si atat Decembrie 17, 2009 la 18:28 #

    chiar nu am stiut acest de acest site ! 🙂
    eu iti multumesc pentru recomandare … chiar am sa-l vizionez ! 🙂

  2. MIKA Decembrie 18, 2009 la 05:45 #

    Stiam acest site …in cateva bloguri ,l-am mai promovat si eu .;)
    E fain site-ul ,iar filmele se vad chiar bine.

    • analfabetul Decembrie 18, 2009 la 12:11 #

      sunt multi care nu stiu sa descarce un film. e numai bun pentru ei. eu tot de filelist descarc.
      am sa ofer cadou de craciun 5 invitatii filelist. cine vrea sa spuna.

Lasă un răspuns

