pe cine iubesti cel mai mult?

17 Dec

acum vreo 2 ore la mine acasa la o cafea cu 2 amice si o sora nebuna…. discutam diverse, unori ma mai certam cu soramea si tot asa.

una din ele ma intreaba pe cine iubesc eu cel mai mult.

eu raspund: Mintea mea

ea: cum asa? cum sa iti iubesti mintea?

eu: asa bine. mintea ma scos din o multime de kkturi. daca nu era ea eram de mult la 2 m sub pamant.

ea: da bine….

soramea: lasal fata nu vezi ca e nebun….

7 răspunsuri to “pe cine iubesti cel mai mult?”

  1. MIKA Decembrie 17, 2009 la 17:42 #

    Unii ar spune ca suntem egoisti pentru ca iubim ceva al nostru si nu pe cineva ….cel mai mul.
    Eu am iubit intotdeauna felul meu de-a fi…mintea „am cultivat-o „in timp.

  2. analfabetul Decembrie 17, 2009 la 17:49 #

    pai si nu e normal? crezi ca de vei avea probleme te va scoate cineva din ele? nu. tot tu si mintea ta.
    eu chiar sunt putin Narcisist
    asta e.
    cui nu-i place sa mearga mai departe.

  3. eu si atat Decembrie 17, 2009 la 18:01 #

    interesant … uite eu nu m-am gandit niciodata la chestia asta: sa-ti iubesti mintea … sti ca ai dreptate!? ea ne baga dar tot ea ne ajuta sa iesim din multe situatii, mai mult sau mai putin neplacute … dar totusi am o dilema … mintea nu ne-a fost creata de Dumnezeu ? n-ar trebui sa-l iubim pe el mai mult ? …. hmmm , chiar nu mai stiu 🙂 🙂

    • analfabetul Decembrie 17, 2009 la 18:05 #

      el e ca o iubire „default” sa zicem asa. indiferent ce ai face pe il iubesti.

      sa stii ca pe mine ma bagat in belele mai mult mintea aia de jos si aia de sus ma slavat.
      😛

      • eu si atat Decembrie 17, 2009 la 18:10 #

        :))) in cazul asta ar trebui sa-i aduci jertfe, mintii de sus :))) glumesc desigur 🙂 esti simpatic foc prin replica asta, m-ai facut sa rad 🙂

      • analfabetul Decembrie 17, 2009 la 18:14 #

        ma bucur ca am reusit acest lucru.
        bafta…
        mai scriu ceva si plec la ziua unei amice. sper sa nu stau mult.

  4. eu si atat Decembrie 17, 2009 la 18:19 #

    chiar ai reusit si iti multumesc pentru asta ! 🙂

    O seara superba sa ai si distractie placuta ! 🙂

Lasă un răspuns

