cum poti descarca gratis de pe usenext.com la viteza maxima

17 Dec

pai e simplu. aceasta metoda o folosesc si eu si merge de minune.

ce trebuie sa faceti:

– descarcati porgramul usenext de aici sau din orice alta sursa vreti voi. aici aveti de ales.

– instalati programul

– cautati ceva . ce vreti voi.

– dupa ce va afiseaza rezultate dati clik dreapta pe fisier si aveti o optiune ceva de genul „send password”

– dati clip pe acea optiune si introduceti adresa voastra de mail

– din adresa de mail luati user-ul si parola ca va fost trimisa

– acele date le folositi sa va logati.

– dscarcati cat vreti. nu mai aveti limita de 15 zile. viteza este maxima.

Nota:

nu dati ok daca va cere sa faceti update. daca ati dezinstalat programul si il instalati din nou trebuie sa faceti toti pasii de mai sus dar cu o alta adresa de mail.

in rest e cam atat

spor la descarcat.

cine nu stie ce este ce este usenext.com sa intre pe site la ei.

usenext

usenext

4 răspunsuri to “cum poti descarca gratis de pe usenext.com la viteza maxima”

  1. iustin Ianuarie 5, 2010 la 15:29 #

    nu merge!
    pt orice adresa de mail pe care am introdus-o (am bagat vreo 7) imi da un Error:Error [951](sau error [1]).

    nu inteleg nimic!

    ai vreo solutie?merci!

    • analfabetul Ianuarie 5, 2010 la 15:33 #

      buna,
      reinstaleaza programul din nou si executa inca odata comanda.
      eu am instalt wind ieri si am instalt si usenext am facut ce am zis in post si merge….
      daca tot nu reusesti am sa fac eu niste prin screen sa vazi cum fac eu… ok?

  2. Boboc Angelu Februarie 12, 2010 la 17:11 #

    nu merge nicicum….

Lasă un răspuns

