ziua de duminica

14 Dec

m-am culcat pe la 7 dimineata si m-am trezit pe la 16.30. ea nu mai era langa mine. ma ridic din pat, merg la baie sa ma pis si apoi o cat prin casa. hmmm. nu e nicaieri. m-am asezat in pat iar, am deschis Tv-ul si m-am uitat la desene animate pana la 19.00. acum mi se facuse foame , asa ca m-am dus la bucatarie sa vad ce este. am veam ciorba de pasare si piftele. nu imi placea nici una acum. desi sunt mancarurile mele preferate. sa imi fac altceva nu prea avea chef. asa ca am luat o para si o portocala plus o doza de energizant si m-am dus iar in pat. am deschis laptopul sa vad ce mai e pe net. in fine …m-am certat cu cativa „anti comunisti”. pe la 22.00 am iesit afara. m-am dus la bar cu o amica. Ea era acolo cu niste amice de al ei. m-am dus frumos la masa am salutato , am schimbat cateva replici si gata. nu am vorbit nimic de noapte trecuta si de ce a plecat asa repede. cred ca nici unul nu voiam sa discutam acest subiect. m-am dus la masa unde era amica mea. am beut o cafea si o margarita . dupa 1 ora am plecat.am mers in alt bar unde am beut 2 ginuri si 3 cafele. am vorbit, ne-am jucat ca niste copii de se uita toata lumea la noi.  peste 2 ore eram in fata blocului.

am coborat amundoi, am urcat in casa, am mancat ceva (desigur ca am gatit eu ceva. acum aveam chef….) si dupa asta la treaba. am muncit amundoi vreo 2 ore dupa care am mai vorbit cam 20 de minute si apoi ea a adomit.

eu am continuat sa citesc blogurile si sa comntez. am vrut sa dorm si eu dar nu am putut. nu stiu ce dracu am avut dar nu am putu sa inchid un ochii. asa ca m-am uitat la filme toata noaptea pana dimineata la 7.30 cand a trebuit sa plec undeva.

Lasă un răspuns

