daca nu imi dai bani ma OMOR. Hmmmm Atunci omoarate

10 Dec

asta am primit de la un bun amic care l-am ajutat d foarte multe ori. e genul de tip care se imprumuta la toata lume si uita sa mai dea inapoi pana cand vine omu si ii da in cap.

azi ma sunat ca sa-i dau 35 de milioane ca vezi doamne nu stiu ce problema a avut la masina acum 6 luni si a luat bani de la unu ca sa plateasca service-ul.  acum a venit omu la el cu pusca (pe bune) sa-i dea bani. de unde dracu, ca si de cafea se imprumuta. acest tip de care vorbesc lucreaza la o firma care se ocupa cu asfaltarea in romania. salariul lui este de 19 milioane pe luna. dar niciodata nu are bani. nu mai zic cati bani are sa imi dea mie. dar sa revin.

dupa o discutie lunga si foarte stresanta pentru ca nu intelegea ca nu am sa-i dau si explicatii ca mai are nu stiu cate mii de euro imprumutati de la unii si trebuie sa-i dea, promisiuni ca mii da inapoi (ca si pe ceilalti). vaznad ca nu vreau sa-i dau la un moment imi spune „Omule daca nu imi dai banii astia eu ma omor. chiar si aseara am fost sa ma omor dar nu am putu. noroc ca a fost ingerul cu mine ca altfel nu mai vorbeam acum cu tine. ca sunt in kkt mare si nu mai am iesire. te rog da-mi banii astia. daca nu dupa ce inchid telefonul merg sa ma omor.” intelegeti ca vorbea tare, plangea, nu ma lasa deloc sa vorbesc. dupa ce a terminat de vorbit i-am spus „Omule dute si  te omoara ca eu nu iti dau bani. daca nu ai inteles nimic din ce am vorbit in ultimile 20 de min atunci ai face un bine daca te-ai omora”.

eu unul m-am saturat de astfel de prieteni. pe mine cine ma ajuta cand nu am? se intreaba cineva daca am sau nu?  unii au o nesimimtire de nedscris. dupa ce au sa iti dea o gramada de bani pe care au uitat sa tii dea inapoi mai vin si iti cer si sume pe care altii le castiga in cateva luni.

Daca vreti bani nu ma sunati. mergeti la basescu, ca el are bani sau la videanu care a facut bani din borduri.

ajuti omul de 9 ori fara sa intrebi nimic, dar a 10 -a oara cand iti cere si din motive bine intemeiate nu ai sa-i dai, nu ca nu vrei atunci esti rau, calic . nu se mai tin cont cele 9 dati cand ai ajutat fara discutii.

2 răspunsuri to “daca nu imi dai bani ma OMOR. Hmmmm Atunci omoarate”

  1. eu si atat Decembrie 11, 2009 la 07:21 #

    Ai dreptate poti sa ti un om numai in brate si doar o singura data sa-l lasi jos, totul se termina , te eticheteaza si catalogheaza in diverse posturi … niciodata nu va tine cont de cat bine i-ai facut, niciodata nu va tine cont ca i-ai fost apropiat si l-ai ajutat…

    Din pacate sunt foarte multi oameni care se intind mai mult decat le-ar ajunge plapuma , pentru ca doresc sa aibe totul deodata … nu gandesc rational si intra in niste incurcaturi incat ii determina sa ia cele mai extreme decizii …. asa sa se omoare .
    Eu nu-i pot intelege … sunt disperati de lacomi , sa aibe masini, case…daca se poate de toate, doar cu bani imprumutati si culmea multi fac aceste imprumuturi cu orice risc doar pentru a starni invidia printre cei apropiati lor si a face o demonstratie de altfel falsa ce pot ei face … dar in fond nu au facut nimic …. ba mai mult isi pierd si prietenii …. si ajung sa traiasca intr-o disperare maxima .

    Eu niciodata nu am imprumutat nimic de la nimeni … nu pentru ca as fi avut de toate , nici pentru ca nu mi-as fi dorit sa am mai mult … pentru ca imi place sa fiu realista si sa ma limitez doar la ceea ce pot sa fac. Si crede-ma reusesc, e adevarat ca mai incet dar e sigur !

    O zi minunata sa ai ! 🙂

  2. analfabetul Decembrie 11, 2009 la 16:35 #

    ala de care vorbesc ar fi bine sa aiba de toate. da cam toti bani pe cartele telefonice si pe femei. macar daca ar da bani la unele care merita. eu unul nu as iesi cu cele care si-o trage el nici la buda. sunt urate, jegoase, ce mai, naspa tare.

    Este o vorba foarte inteleapta:
    Daca vrei sa ajuti pe cineva, nu-l ajuta.

Lasă un răspuns

