pozele promise lu Gand_licitat

8 dec.

imi cer scuze ca am intarziat cu o zi dar am avut ceva treaba. asta seara mi-am adus aminte si am mers sa fac niste poze. nu sunt cine stie ce dar sper sa iti placa. am urcat 2 variante la poze. alb-negru si sepia. sa vedem care iti place mai mult. desigur ca ai si un indiciu mic acolo.

3 răspunsuri to “pozele promise lu Gand_licitat”

  1. Gand_licitat decembrie 8, 2009 la 22:31 #

    mesc pt poze… 😉

    hmm, imi plac . nitel prelucrate, si ar arata bestial….
    daca ar fi sa ghicesc de unde esti, cred ca undeva in spania sunt facute… tinand cont ca se vede o „idee” de palmier pe undeva… 😉 … si in plus, cetatuia (hotel sau ce-o fi ) respectiva e…cunoscuta 😉 sau cel putin, imi pare cunoscuta :)…

    deci, tind sa cred ca esti din spania :P…

    am ghicit?

    PS: ai putea schimba in loc de joujou19 sa scrii Gand_licitat, pt ca lumea asa ma stie, dupa numele asta 😉 mesc !

    • analfabetul decembrie 8, 2009 la 22:45 #

      chiar esti buna. bravo….
      eu nu prelucrez niciodata pozele facute.
      am sa mai fac. cand mai am timp

  2. Gand_licitat decembrie 9, 2009 la 02:51 #

    ha, deci am ghicit 😉

    hmm, nu-i rau ! 😛

    ok, mai astept poze atunci…. 🙂

Lasă un comentariu