the box 2009

7 Dec

cu totii traim intr-o cutie. indifernet ca e masina, casa, biroul, totul e o cutie. filmul are la baza un subiect care cel putin mie mi se pare super interesant. ALEGERILE  pe care la face.

daca cine ti-ar oferi 1 milion de dolari doar ca sa apesi pe un buton stiind ca un strain trebuie sa moara ai faceo?

cei mai multi iti spun eu ca ar face. cel putin eu as faceo. in acel moment nu ne gandim la consetinte, ne gandim doar ca o sa avem 1 milion de dolari si putem realiza o gramada de lucruri. dar oare pretul platit mai tarziu pentru acel milion nu e prea mare? oare nici acum nu am invatat ca nimic nu e pe gratis? oare cand vom invata sa ca dusmanul nu trebuie ales dupa infatisare?

un film care pentru unii poate parea plictisitor dar va asigur ca nu este.

http://www.imdb.com/title/tt0362478/

trailer

Un răspuns to “the box 2009”

  1. roscadaniel Februarie 16, 2010 la 13:50 #

    Inca nu am apucat sa il vad, sunt curios cum va fi… 😀

Lasă un răspuns

