rapit de extraterestii

7 Dec

acum 12 ani am fost rapit de extraterestii. da cititi bine. am fost rapit pe bune de extraterestii.

se intampla acum 12 ani in luna noiembri pe 15.  eram acasa la o amica si desigur era noapte.pe la ora 22.00 pe mine ma luat somnul fiind foarte obosit. ea se uita la tv pe antena 1 la un serial cu astronauti. eram in aceasi camera. pe la ora 23 tv nu mai voia sa merga. nici un canal nu mergea. un zbomot foarte puternic se auzea si imediat a aparut o lumina puternica care a durat cam 60 de secunde. retineti ca eu dormeam si toate aste sunt cele povestite de ea. dupa ce a disparut lumina eu nu mai eram in pat. disparusem parca in neant. s-a speriat foarte tare. a iesit afara (statea la casa) afara si a inceput sa ma strige. parintii ei au iesit si ei afara sa vada ce este. nu stia cum sa le spuna ce se intamplase.  au inceput toti s ma caute prin imprejurimi. dar nu isi explicau cum am putu pleca cand toate hainele  erau in camera.  dupa vreo 2 ore de cautare mi-au chemat parinti si dupa ce au venit si o alta cautare au chemt politia.

dupa 2 zile apara si eu n aceasi camera pe la ora 02.00 dimineata . ea era in camera in acel moment. sa intamplat la fel. sunet puternic si o lumina la fel de puternica ca prima data. cand sa terminat eu eram la marginea  patului in coma.

coma a durat alte 2 zile. la spital doctorii sau chinuit 2 ore ca sa imi ia o picatura de sange. aveam sangele inchegat. stiu ca e greu de crezut dar era inchegat.  mana dreapta de la cot in jos era un burete. marca nu aveam os. pareza la mana a durat 9 luni. abia dupa asta am putut sa fac ceva cu ea.

nasul si mana dreapta le aveam prajite. taiat la piciorul drept, si lovit peste tot cu obiecte puternice.

in fine mi-a revenit, m-au luat toti la intrebari, dar nu stiam nimic. si nici in ziu de astzi nu stiu ce sa intamplat cu mine timp de 4 zile. nu am nici o amintire.

eu venit cei mai buni 10 doctori din tara pentru a ma consulta/trata dar nici unul nu a putut sa dea un verdict.

de atunci lumea e diferita ptr mine.

ca dovada a acestei intamplari sunt documentele medicale si cele ale politiei.

4 răspunsuri to “rapit de extraterestii”

  1. MG Februarie 11, 2010 la 19:23 #

    =))

    • analfabetul Februarie 14, 2010 la 16:07 #

      nu rade…. , dar stai ca si eu rad acum.
      :D:D
      atunci nu radeam

  2. Porta Decembrie 17, 2010 la 20:55 #

    De departe cea mai funny „povestire” a ta.

Lasă un răspuns

