ce facem de acum incolo?

7 Dec

tot m-am gandit ce  o sa fac de acum incolo.  dupa 8 luni de munca asidua anti basescu si multe pierderi credeam ca nu voi mai avea puterea sa continui. dar am gasit si altii care care sunt in aceasi situatie si au resusit sa isi revina.

deci ce putem face. ei bine in viziunea sunt 2 lucruri. amundoua foarte grele si cam imposibil de realizat.

1.  adunarea unei echipe pentru ai boicota pe orice plan actiunile lu basescu cat si stragerea de semnaturi pentru o petitie care sa  oblige parlamentul romaniei sai ia imunitatea pentru a fi judecat de tradare si alte infractiuni. vom gasi un temei legal.

2. realizarea unui ehipe de tineri care peste 5 ani sa aiba propriul candidat la presedintie care sa sa si castige.

acum ramane sa alegem care din ele le punem in aplicare.

nu zic ca va fi usor, dar trebuie sa facem ceva. daca vom castiga sau nu ramane de vazut.

mai multe detalii aici

http://romania2014.wordpress.com/

9 răspunsuri to “ce facem de acum incolo?”

  1. Gand_licitat Decembrie 8, 2009 la 09:21 #

    optez pt a 2-a…

    mai in gluma, mai in serios, as candida 😀 …

  2. Puiu Olaru Decembrie 8, 2009 la 11:35 #

    Email-ul meu este:

    ,,puiuolaru6057@yahoo.com,,
    sunt mai mereu online…
    Fiind prahovean, imi va fi mai greu dar sunt de acord…Am 57 de ani si mai intotdeauna am fost un noncomformist…vreau dreptate…sper ca prin zona mea sa gasesc adepti la ideile tale. Succes…dupa ce te aduni nitel..

  3. Puiu Olaru Decembrie 8, 2009 la 12:09 #

    Fiind suspicios din fire si fiind din vechea garda care stie ce inseamna diversionismul, iti pun o intrebare:
    oare nu este o capcana in ceea ce vrei sa faci, pentru a desconspira pe cei antibasescu ? Ca am auzit ca si net-ul este verificat de SRI…
    Scuze, dar sunt patit …Sper sa ne cunoastem mai bine pe email sau chiar personal…

  4. analfabetul Decembrie 8, 2009 la 12:26 #

    @puiu Olaru
    iti confirm suspiciunile. dar nu o sa crezi ca vom pune numele celor anti basesc pe site.
    stiu ca sunt peste tot si mai stiu cum lucreaza, am avut deaface cu ei. din cauza atitudinii mele se chinuie de ani de zile sa ma prinda cu ceva. dupa vedeti sunt in picioare. si ce daca afla cine suntem? sa ne pupe undeva. ca doar nu vo fi prostii sa incalcam legea si constitutia acestei tari. fom face totul legal. ca la carte.

    @Gand_licitat
    ma bucur ca avem primul candidat la presedintie. sincer sper sa avem cat mai multi pentru avea de unde alege.

    acum ramane sa ne adunam cat mai multi.
    orice sugestie care trebuie sa fie doar pentru urechile noastre va rog sa o trasmiteti la adresa nubasescu@yahoo.com

  5. Oana Decembrie 8, 2009 la 17:02 #

    Nu se va intampla niciodata ce spui tu. Din pacate nici aia, nici ailalti nu vor lasa puterea. Banul e totul, ce naiba!

    • analfabetul Decembrie 8, 2009 la 17:20 #

      poate. dar trebuie sa luptam. am muncit din greu timp de 8 luni ca sa nu iasa. aproape am reusit. data asta am 5 ani la dispozitie. voi vedea cum gasesc eu finante, oameni si tot ce trebuie. desigur daca as avea si ajutoare ar fi bine. pana acum si-au manifestat cativa interesul. dar trebuie sa fim mai multi. daca un nimeni ca mine a reusit sa convinga cateva sute de oameni sa voteze impotriva lu base canditiva ca altii cu un intelect mai bun ar putea face si mai mult. nu am zis ca va fi usor sau ca vom castiga, dar e de datoria noastra sa facem ceva. voi apela la orice masura necesara sa reusesc, sa reusim.
      doamne ajuta.

  6. Puiu Olaru Decembrie 9, 2009 la 09:49 #

    Daaa..mie mi-a placut enorm eroul lui Cervantes, Don Qijote, si parca te regasesc in el…
    Buun ! Pentru a-mi alunga si ultimile suspiciuni te mai intreb:
    Ok ! Pe Base nu l-ai vrut presedinte, dar chiar ti-ar fi placut sa iasa Geoana ? Din nou comunism ? Nu te-ai saturat de cele intamplate pe vremea ,,Impuscatului,,? Vrei sa ne conduca iar alde Iliescu ? El mi-a distrus fabrica de geamuri, acuzandu-ne de tradare, ca-l votasem pe Vadim ! Si in 2 ani am fost terminati ! Pai, daca iesea Geoana ,,prostanacu,, cum ii zicea el, tot el ar fi condus tara din umbra! TOTI ce care au candidat in acest an la presedentie nu erau reprezentativi ptr tara si popor !
    Moldova a votat cu Geoana ! Cu Neo-comunismul ! Ne intoarcem iar la vechile structuri ?
    Am indurat multe nelegiuiri atunci, ca handicapat, dar nici pe vremuri ,,democratice,, nu am dus-o bine, fiind nevoit sa renunt la acel statut de,,handicapat cu certificat,, lucrand alaturi de altii mai zdraveni ca mine 35 de ani! Un singur an am fost ,,avantajat,, apoi am renuntat sa ma mai duc la comisiile medicale ! De frica sa nu pierd serviciul ( lucram intr-o statie de 20 mii de KV ) !
    Eu nu ma mai prezint la vot de multi ani de cand mi-am dat seama ca e in zadar…Poporul e in continuare dezorientat ! Basescu a castigat pe muche de cutit, dar nici nu as fi vrut unul ca Geoana la conducerea tarii ! Daca esti contra Basescu, sunt de acord, dar daca esti procomunism, nu te mai sprijin ,,, cu parere de rau ca m-am dezlantuit, dar eu am suferit si fizic si psihic CU ADEVARAT ! Mai multe in runda urmatoare…

  7. Puiu Olaru Decembrie 11, 2009 la 09:40 #

    esti plecat ? ce se intampla ?

  8. analfabetul Decembrie 11, 2009 la 16:45 #

    scuze, dar am avut si am ceva probleme de familie.
    nu sunt pro comunism. nu imi convenea nici daca iesea geoana, dara mai bine el decat basescu.
    acum cred ca o sa ma injuri, dar pe Iliescu il stimez. Ne place sau nu dar e cel mai mare om politic al romaniei dupa `89 incoace. e singurul Om politic care intra cu fruntea sus in orice cancelarie din lume si discuta de la egal la egal.
    desigur a facut si prostii, dar nimeni nu e perfect. in comparatie cu basescu e o pisicuta. basescu e mult mai rau. sa nu uitam ca acea bunicuta e mai destept decat tot PD-L la un loc.
    cat despre plan eu lucrez la el. caut olaboratori care vor sa ajute. lista cu ce ne trebuie o gasesti pe link-ul de mai sus.
    Sa auizm de bine

Lasă un răspuns

