femeile astea… unele pot si alte nu. de ce?

6 Dec

citesc si iar citesc blogul unei tipe . in opinia cred ca e cea mai tare tipa de pe aceasta retea. este cam idealul meu de femei, chiar daca nu stiu nimic despre ea (in afara de ce cea ce scrie). am avut o gramada de  legaturi ca sa le spun asa cu femei din diferite paturi sociale dar nu cred ca a fost cineva ca ea. unii sunt mai norocosi altii nu. ferice de tipul care e cu ea, care tocmai a ceruto in casatorie. ar un prost sa o lase sa plece. si totusi se mai gasesc din astia.

de ce mai multe ori nu vrem sa recunostem cat de mult conteaza sexul in viata noastra. femeia nu stie ca trebuie sa fie frumoasa, sexy, apetisanta in fiecare zi si  nu doar odata la o luna si atunci pe jumatate.

citesti cum scrie, cum descrie si cand vreodata in viata asta vei avea parte si tu de asa ceva. de o astfel de femei, de o amanta. sunt sigur ca 99% din masculii care au citit articolul viseaza la o astfel de zi. dar de ce sa visam cand sunt 3 femei la barbat in lumea asta? dece nu isi dau interesul sa faca ceea ce sunt si stiu mai bine. si anume sa FIE FEMEIE.

inchei acest pot aici si sper ca intr-o buna zi sa fiu la fel de norocos ca tipul care e cu ea.

cu o astfel de femenie nu exista barbat slab in pat.

5 răspunsuri to “femeile astea… unele pot si alte nu. de ce?”

  1. George Nistor Decembrie 6, 2009 la 22:33 #

    Mai rar gasesti una ca asaseya…si curva si cu cap :))

  2. analfabetul Decembrie 6, 2009 la 22:54 #

    curva cred ca e prea dur.
    dar sa folosim cuvantul ales de tine sa stii ca as vrea sa am o astfel de curva langa mine.

    stii vorba aia:
    femeia trebuie sa fie : doamna pe strada, gospodina in casa si curva in pat.

  3. eu si atat Decembrie 9, 2009 la 18:40 #

    Am intrat si eu sa vad cine e aceasta ” diva ” si am ajuns la concluzia ca e doar o frustrata careia ” iubitul ” ei, ii aduce reprosuri ca nu se comporta ca o femeie care joaca in filmele XXX, ca nu are stil de femeie de XXX , cred ca vede foarte multe filme XXX , ea isi doreste sa fie si amanta si iubita dar nu reuseste in realitate decat in scris , avand o imaginatie foarte bogata creaza scenarii ieftine incat sa suceasca mintile multor barbati care-i viziteaza blogul , incat sa-i faca ca ei so doreasca ( asta o stimuleaza si mai mult ) …. altfel , ar sti si ” iubitul ” ei de existenta acestui blog, ar confirma spusele ei si ar fi extrem de mandru de ce ” femeie ” are parte…. ea nu e asa …doar se joaca cu mintile barbatilor pentru ca ei asta isi doresc si asta o si excita …. se simte dorita !
    Pentru ca nu poate sa tina un barbat langa ea … decat facand sex mecanic … se razbuna prin ceea ce scrie pe celelalte femei….

  4. analfabetul Decembrie 9, 2009 la 19:26 #

    din cate am auzit de la mai multi se poate sa ai dreptate.
    oricum mie imi place cum si ce scrie. sincer nici nu ma interseaza daca este tip, o obeza sau altceva. atata timp cat ma face sa-i citesc un articol e ok. pe net putem fi oricine in spatele unui calc.

  5. eu si atat Decembrie 9, 2009 la 20:05 #

    eu asta am dedus din ceea ce ea scrie , poate sa ma insel … multe posturi ale ei ma fac sa cred ca sunt doar scenarii de a manipula m de a se juca cu mintea barbatilor si de a atrage vizitatori pe blog, si iti spun ce mi-a intarit si mai tare convingerea a ceea ce am spus mai sus , ea raspunzand la un comentariu face urmatoarea afirmatie : „… … cam misogin pentru gustul meu… ” nu ia placut commu… pentru ca nu a fost comentariu de apreciere, a fost unul contra spuselor ei si asta nu-i place …. ea vrea popularitate … vrea ca toti barbatii sa o aprecieze si ar vrea ca si femeile sa o copieze ….

    eu nici nu te judec, nici nu te condamn ca-ti place ceea ce gasesti in scrierile ei si eu ii mai citesc unele articole … in fond si la urma urmei fiecare are dreptul sa fie ceea ce vrea sa fie si cum vrea sa fie ….

    O seara frumoasa !

Lasă un răspuns

