De ziua ta un sincer Te Iubesc

1 Dec

Sunt Roman, sunt mandru de acest lucru. nu imi voi schimba nationalitatea niciodata. pot spune ca m-am plimbat putin prin lume si o tara mai frumoasa ca Romania nu am vazut. nu spun acest lucru pentru ca sunt roman. Acum de ziua Ta iti spun ca Te Iubesc din tot sufletul si cat voi trai iti pormit ca lupta ca tu sa stralucesti mereu. chiar daca sunt unii care vor sa te scfunde, sa nu mai exisiti, sa te sterga de harta lumii eu iti garnatez ca nu voi permite acest lucru.

la carma Ta sau perindat o multime de tampiti care au incerct sa te vanda. asa cum se intampla si acum cu acest idiot de basescu care nu stie ca aceasta tara e foarmata din 22 milioane de oameni si de un singur om. nu poate face ce vrea el cu ea. sa ajuns ca eu roman in tara mea sa imi fie frica sa fiu nationalist. vezi doamne acum cuvantul nationalist a intrat in lista neagra si e chiar o infractiune.  ei bine azi de ziua ta iti spun ca nu imi mai este frica, de acum ma voi ridica si o striga cat pot de tare ca sunt roman si ca imi iubesc tara. si cei care ii vor raul le voi termina existenta pe acest pamant.

La multi Ani Romania si Romani de pretutindeni. Nu va fie frica. nu sunteti singuri. trebuie doar sa strigati si vom veni in ajutorul vostru. Gata sa terminat cu tacerea.

Te iubesc Romania.

Un răspuns to “De ziua ta un sincer Te Iubesc”

  1. Mihnea Georgescu Decembrie 1, 2009 la 20:33 #

    La Mulţi Ani, România!

Lasă un răspuns

