plin netul de PDL-isti huaaaa

29 Noi

am gasit aici  un articol care discret il ridica in slavi pe basescu prin munca altora. oare acest  oameni gandesc , nu pot gandii singuri? trebuie sa le spuna  un infractor, un talhar ce sa faca. istoria o sa le arate ca cel pe care il ridica acum in salvi va fi privit ca un anticrist.  sunt atat pe prosti ca nu pot vedea dincolo de mesajele lui.

10 răspunsuri to “plin netul de PDL-isti huaaaa”

  1. Felix-Gabriel Lefter Noiembrie 29, 2009 la 17:17 #

    Ma lupt de doua saptamani cu ei. Numele lor e „Legiune”. Si sunt platiti din banii nostri!!!

  2. cipistan Noiembrie 29, 2009 la 17:19 #

    DUPA 12 ANI IN CARE ILIESCU, NASTASE SI CEATA DE PSD-ISTI AU VANDUT PE NIMIC APROAPE TOT LA VOICULESCU, VANTU, HREBENCIUC SI ALTI PARVENITI, ACUM CAND VINE MOMENTUL IN CARE ACESTIA VOR DIN NOU SA PUNA MANA PE PUTERE, CE FACEM?
    II LASAM SA SE INTOARCA SA JECMANEASCA SI PUTINUL CE NE-A MAI RAMAS? ATUNCI AM SUPRAVIETUIT PENTRU CA NU A FOST CRIZA, DAR ACUM NE VOR BAGA IN MORMANT.
    MA GANDESC SI EU CUM POATE SA FIE LUMEA ASA DE USOR INFLUENTABILA DE ANTENELE LUI VOICULESCI SI REALITATEA FNI A LUI VANTU? CUM POT OAMENII SA FIE ATAT DE FRAIERI INCAT SA-I FACA PE ALTII CU BANI DIN MUNCA LOR. UNII MILIARDARI, ALTII N-AU CE PUNE PE MASA.

  3. cipistan Noiembrie 29, 2009 la 17:20 #

    SI TOTUSI CINE SUNT PROSTII????

  4. analfabetul Noiembrie 29, 2009 la 17:27 #

    prostii sunt toti cei care au votat cu basescu. nici cei care au votat cu geoana sunt mai rasariti.

    tre sa va ganditi daca pdl a avut fond de mita electorala de 1 miliard de lei la un oras cu 35000 de oameni, ganditiba la nivel national si implicatiile acestor factori.

    faceti o analiza sincera si obiectiva sa vedeti de ce a pus referendunmul odata cu prezindetialele.
    tare as vrea sa vad raspunsul vostru.

  5. cipistan Noiembrie 29, 2009 la 17:51 #

    si care e solutia. sa votam cu geoana? pai dupa ce iasa geoana atunci cei care l-au sponzorizat in campanie, hrebenciuc, voiculescu, vantu cum isi vor recupera milioanele de euro „donati” in campania lui geoana???

    • analfabetul Noiembrie 29, 2009 la 20:22 #

      cipistan
      nu am spus ca geoana e solutia. dar se face o schimbare de sistem. nu mare dar cat sa conteze. crezi ca base nu trebuie sa plateasca celor care au platit campania?
      stiu din surse foarte bune ca un pdl-ist a primit inainte de campanie returnare de TVA de 40 miliarde de lei. unde crezi ca au folositi acei bani?
      de retinut ca nu sunt nici cu geoana nici orice alt candidat . spun doar ca basescu trebuie schimbat.

  6. cipistan Noiembrie 29, 2009 la 20:29 #

    ok. e parerea ta chiar daca nu o impartasesc
    . timpul va demonstra cine a avut dreptate. pana atunci multa sanatate.

  7. analfabetul Noiembrie 29, 2009 la 20:36 #

    cipistan
    nu crezi ca as vrea sa ma insel si sa ai dreptate tu?
    nu m-am inselat acum 5 ani cand a fost ales basescu.
    toti cei care-i cunosc si l-au votat le-am spus cum o sa fie acest salvator si pana la urma mi-au dat dreptate.
    multa sanatate si tie.

  8. cipistan Noiembrie 29, 2009 la 20:43 #

    la fel pot spune si eu in cazul lui iliescu si al psd-istilor.
    asta e, m-au atins si acum mi-e frica de ei ca de raie.
    in ce sens ti-au dat dreptate, le pare rau dupa nastase?????????????
    mi se face pielea de gaina.
    sunt constient ca basescu nu a avut multe realizari, dar cu nastase acum eram la sapa de cauciuc.
    stiu,…. putem sa ne contrazicem la nesfarsit, de aceea am spus sa lasam timpul sa demonstreze. eu nu l-am votat pe basescu acum 5 ani(nici pe nastase) dar il votez acum.

  9. analfabetul Noiembrie 29, 2009 la 20:53 #

    tu crezi ca imi convine situatia ca nu am pe cine sa aleg. problema e ca nici un tanar nu se ridica sau nu i se da voie sa se ridice.

    si eu sunt implicat in politica, dar nu sunt la nici un partid politic. sunt prieten cu PDL, PSD, PNL si toate partidele politice. dar inainte de prietenie ma interseaza ce viitor voi putea oferi copiilor mei .

Lasă un răspuns

